Pardavimo konsultantas Mindaugas Lastauskas turi superpatarimą: nepersistenkite.
"Klientus būtinai reikia pasveikinti, bet nepersistenkite. Jie jūsų klientais yra ne todėl, kad juos prisimenate prieš šventes ir per kitokias progas. Geriau klientus pasveikinti paprastai, šiltai, nuoširdžiai, o ne kuo įspūdingiau", – patarė M. Lastauskas.
Prieškalėdinį laiką jis siūlo išnaudoti sustiprinti asmeniniam ryšiui, santykiui su klientais, o ne bandymui padaryti didžiulį įspūdį įteikiant prabangią dovaną.
"Prabangios dovanos gali tapti spąstais. Per derybas dėl paslaugų, prekių visuomet iškyla kainos klausimas", – kalbėjo M. Lastauskas.
Argumentuojant prašomą didesnę kainą arba kodėl nenorėtumėte paslaugų, prekių teikti pigiau, neretai pasitelkiami tokie teiginiai, kad kyla kaštai, kad ir jums reikia uždirbti.
"Staiga – jie iš jūsų gauna prabangias dovanas. Jos rodo, kad gerai gyvenate, gerai uždirbate, vadinasi iš klientų imate labai jums palankią kainą. Tad iš didelio noro sublizgėti, galite pakišti sau kiaulę", – įspėjo konsultantas.
Naujausi komentarai