„Šiandien prašome visų savo klientų būti sąmoningais ir vizitą į Registrų centrą rinktis tik esant neatidėliotinai būtinybei. Didžiąją dalį savo paslaugų raginame užsisakyti ir gauti internetu, pasinaudojant savitarnos sistema. Tais atvejais, kai paslauga nėra teikiama nuotoliniu būdu, prašome klientų įvertinti, ar tikrai ji yra būtina šiuo metu ir ar negalėtų palaukti, kol pandemija šalyje atslūgs ir fizinis kontaktas nekels tiek grėsmės. Siekdami pasirūpinti savo klientų ir darbuotojų saugumu ir laikydamiesi visų saugumo reikalavimų, nuo šiol klientus fiziškai aptarnausime tik iš anksto užsiregistravus vizitui“, – sako Registrų centro Klientų aptarnavimo direktorė Daiva Karaliūnienė.
Iš anksto internetu užsiregistruoti galima per Registrų centro interneto svetainę. Čia klientai gali pasirinkti norimą paslaugą, vieną iš Registrų centro padalinių bei pasirinkti jiems patogų laiką. Registracija taip pat galima bendru Konsultacijų centro telefonu (8 5) 268 8262, tačiau dėl išaugusių skambučių konsultantai ne visuomet gali operatyviai atsiliepti.
„Šiuo metu stebime išaugusius klientų srautus didžiuosiuose miestuose, todėl kai kur vizito gali tekti palaukti kelias dienas. Labai prašome visų klientų sąmoningumo, todėl raginame atsakingai rezervuoti laiką vizitui, o pasikeitus planams atšaukti savo rezervaciją, kad atsilaisvinusį laiką galėtume pasiūlyti kitiems klientams. Įvesti saugumo reikalavimai riboja vienu metu patalpose galinčių būti klientų skaičių, tad klientai į patalpą įleidžiami tik rezervuotu laiku, kad netektų laukti. Prašome klientų atvykti laiku, kad netektų laukti“, – ragina D. Karaliūnienė.
Klientų prašoma į padalinius atvykti laikantis visų rekomendacijų dėl COVID-19 viruso prevencijos: atvykti vieniems, dėvėti apsauginę kaukę, atsiskaitymams nenaudoti grynųjų pinigų. Vadovaujantis visais saugumo reikalavimais, Registrų centro klientų aptarnavimo padalinių patalpos visoje Lietuvoje yra reguliariai valomos, tarp klientų ir darbuotojų išlaikomas atstumas, patalpose įrengtos rankų dezinfekavimo priemonės.
Registrų centro savitarna – saugus pasirinkimas
Siekiant apriboti kontaktų ir nereikalingų išvykų skaičių Registrų centro klientai raginami naudotis savitarnos sistema. Čia galima ne tik užsisakyti įvairiuose registruose ar informacinėse sistemose esančių duomenų išrašus, tačiau ir, pavyzdžiui, įregistruoti naują įmonę ar organizaciją, registruoti juridinių asmenų duomenų pasikeitimus, sudaryti elektroninį įgaliojimą ar užsisakyti viešiesiems pirkimams reikalingą jungtinę pažymą.
Be to, pasinaudodami neatlygintinomis paslaugomis gyventojai gali pasitikrinti savo nekilnojamojo turto mokestinę ar vidutinę rinkos vertę, E. sveikatos sistemoje, prisijungę prie savo paskyros, gali sužinoti informaciją apie atliktą COVID-19 tyrimą ar kitą sistemoje esančią savo sveikatos informaciją.
Klientai taip pat raginami pasinaudoti interaktyvia Registrų centro konsultacijos sistema info.registrucentras.lt, kur galima rasti atsakymus į daugelį rūpimų klausimų, taip pat užduoti savo klausimą. Siekiant išvengti vizito į padalinį, klientai savo prašymus taip pat gali pateikti įprastu paštu (adresu Lvovo g. 25-101, 09320 Vilnius) arba el. paštu ([email protected]).
Naujausi komentarai