Didžiausias Lietuvoje komercinis bankas SEB bankas pristatė klientų konsultavimo ir aptarnavimo internetu platformos prototipą - kol kas susitelkta į dvi šio įrankio funkcijas: galimybę neišeinant iš namų atsidaryti sąskaitą ir užregistruoti įmonę Registrų centre, penktadienį informuoja "Verslo žinios".
Pasak dienraščio, SEB tikisi, kad bent jau bandomoji platformos versija pasirodys dar šiais metais. Kitose rinkose platforma atsiras dar vėliau, nes ji plėtojama ne grupės mastu, o Baltijos šalyse. Konkrečių projekto laiko rėmų banko atstovai nenurodo - esą kol kas norima surinkti kuo daugiau atsiliepimų apie pačią idėją, tokio įrankio poreikį Lietuvoje ir funkcijas, kurių norėtų potencialūs vartotojai.
Kiek investuota ir kiek dar ketinama į šį projektą investuoti, neatskleidžiama.
Naujausi komentarai