Automatizuota bepilotė skraidyklė, gebanti pristatyti siuntą, įrodo, kad ieškoma alternatyvių siuntų gabenimo būdų remiantis inovacijomis ir einant išvien su skaitmeniniu pasauliu. Bepiločių skraidyklių panaudojimo galimybės yra didžiulės – tereikia nuolat ieškoti, bandyti, eksperimentuoti. Techninis bepiločių siuntas pristatančių skraidyklių tobulinimas yra ilgas procesas, tačiau inovacijos – mūsų ateitis.
Bandymai įgyvendinti bepilotės siuntinį pristatančios skraidyklės idėją prasidėjo 2014 m. Po metų bepilotė skraidyklė parodė savo sugebėjimus – adresatui, esančiam už 14 km, pristatė 1,5 kg sveriančią siuntą.
Šiandien bepilotė skraidyklė maksimaliai gali pasiekti adresatą, esantį už 20 km, o siunta gali sverti iki 3 kg. Didžiausias galimas bepilotės skraidyklės greitis – 30 km/h.
Pasak „DPD Lietuva“ pardavimų ir rinkodaros vadovas Baltijos šalims Gabrielius Bilevičius, kartą per savaitę bendrovės skraidyklė skraido 15 km maršrutu Pietų Prancūzijoje esančiame Provanso regione.
Didžiausias privalumas – bepilotės skraidyklės suteikia galimybę siuntinius nugabenti į izoliuotas ar laikinai nepasiekiamas vietas, pavyzdžiui, salas, kalnuotas ar kaimo vietoves, taip pat pristatyti siuntas, kai ribojamas eismas arba tuo atveju, kai reikia įveikti tam tikrą atstumą esant nepalankioms oro sąlygoms.
Naujausi komentarai