Pereiti į pagrindinį turinį

Šventinę atmosferą padedanti sukurti kalėdinė apranga – „Maximoje“ tautiečiai jos ieško vis dažniau

2024-12-03 18:07
DMN inf.

Šventės lieka širdyje, kai būna pripildytos džiaugsmo ir linksmumo – prieš Kalėdas smagią nuotaiką kuriame puošdami eglutę, apgaubdami namus šviesų girliandomis, galvodami apie artimuosius, kai renkame jiems dovanas. Yra ir dar vienas būdas – visai nerimtas, bet labai veiksmingas. Ogi patiems pasipuošti „bjauriaisiais“ kalėdiniais megztiniais ar juokingais aksesuarais, kuriais lietuviškame prekybos tinkle „Maxima“ galima pasirūpinti ypatingomis „Ačiū“ kainomis.

„Akivaizdu, kad vadinamoji kalėdinė mada yra globalus reiškinys, kuris visada džiugina vaikus, o ir suaugusiems leidžia pabūti žaismingiems, ne tokiems rimtiems. Kasmet kolegoms tenka vis labiau „pasistiebti“ ir reaguojant į pastarojo meto tendencijas – plėsti šventinį asortimentą, kuriame įvairiausi kalėdiniai rūbai ir aksesuarai: kepurės su eglutėmis ir snaigėmis, megztiniai su elniais ir nykštukais, ryškios kojinės su meškiukais ir kiti panašiais žiemos ornamentais marginti drabužiai.

Šiais metais dėjome visas pastangas, kad pirkėjai šiomis prekėmis galėtų pasirūpinti dar ir sutaupydami – jau nuo pirmųjų kalėdinės prekybos dienų kalėdinių drabužių bei aksesuarų galima įsigyti ypatingomis „Ačiū“ kainomis. Pavyzdžiui, tiek mažiausieji, tiek ir suaugę, prijaučiantys „bjauriųjų“ kalėdinių megztinių idėjai, gali jais pasirūpinti braukiant „Ačiū“ lojalumo kortelę už 10–15 eurų. Kiekvienas „Maximoje“ gali susikurti Kalėdas taip, kaip norisi, nes čia šventinis asortimentas – Kalėdoms, kurias renkatės Jūs!“ – dalijosi „Maximos“ Komunikacijos ir korporatyvinių ryšių departamento direktorė Indrė Trakimaitė-Šeškuvienė ir priduria, kad kasmet pirkėjai šių šventinių drabužių bei aksesuarų įsigyja vis daugiau.

Prigesusią sėkmės žvaigždę atgaivino populiarus filmas

„Bjauriųjų“ kalėdinių megztinių istorija prasidėjo dar XX a. viduryje – šilti ir mieli rankų darbo megztiniai pasirodė Jungtinių Amerikos Valstijų televizijos ekranuose, puošdami garsius to meto atlikėjus. Įdomu, kad tada šis rūbas buvo žymiai kuklesnis ir sėkmė nuo jo greitai nusisuko – tris dešimtmečius šie megztiniai tūnojo užmarštyje, kol 1980-aisiais suklestėjusi popkultūra prikėlė juos naujam gyvenimui.

Tuo metu kalėdiniai megztiniai tapo kultiniu drabužiu ir sužibo ryškiausiomis spalvomis, dekoro gausa bei neįtikėtinais raštais – jie šmėžavo vakarėliuose, televizijoje, didžiajame ekrane, žurnaluose ir drabužių kataloguose. Bet, kaip paprastai nutinka su triukšminga mada, kalėdinių megztinių bumas išvargino, šis apdaras buvo nustumtas į paraštes ir porai dešimtmečių įgijo senamadiško drabužio etiketę. Būtent šiuo periodu raudonai žali megztiniai su elniais, besmegeniais, eglutėmis ir Kalėdų seneliais pradėti vadinti „bjauriaisiais“ bei tapo prasto skonio požymiu.

Kalėdinė pižama. „Maximos“ archyvo nuotr.

Įžengus į naują tūkstantmetį, popkultūrą užliejo nostalgijos banga – senoviniai apdarai bei dėvėtų drabužių parduotuvėse atrasti lobiai tapo tikru mados simboliu ir „bjaurieji“ kalėdiniai megztiniai vėl atsidūrė dėmesio centre. Susidomėjimo kibirkštėlę įžiebė ir populiari komedija „Bridžitos Džouns dienoraštis“, kada vienas pagrindinių veikėjų kalėdiniame šeimos susitikime pasirodė apsirengęs juokingu megztiniu su raudonosiu elniu. Netrukus Kanadoje pradėti rengti „bjauriųjų“ kalėdinių megztinių vakarėliai išplito po visą pasaulį, o dabar šis apdaras net turi savo oficialią dieną, minimą trečiąjį gruodžio penktadienį.

„Bjauriojo“ Kalėdų megztinio mada įsitvirtino ir Lietuvoje

„Maximos“ atstovė dalinasi, kad „bjauriųjų“ kalėdinių megztinių mada netruko įsitvirtinti ir Lietuvoje, o kasmet pirkėjai jų dizainams tampa vis reiklesni. „Vieniems šie megztiniai labiau patinka spalvingesni ir žaismingesni, kitiems – subtilesni arba puošti įvairiausiais su žiema siejamais akcentais, įvairių pasakų ar filmų herojais. Šiemet kalėdiniame „Maximos“ asortimente norimą megztinį gali įvairaus amžiaus pirkėjai, mat tinklo parduotuvėse jų turime pačių įvairiausių – nuo klasikinių ir minimalistinių iki ryškių ar su humoro prieskoniu“, – sakė ji.

Be to, ruošdamiesi ir puošdamiesi šventėms, anot I. Trakimaitės-Šeškuvienės, pirkėjai vis labiau perka ne tik megztinius, bet ir kitus aksesuarus – vienas tokių yra ryškiaspalvės margos kojinės.

„Toks žaismingas stiliaus akcentas lengvai pritaikomas ir kasdienybėje, ir oficialioje aplinkoje, ir namuose. Pastebime, kad smagių, neįpareigojančių detalių reikia ir šventinėms vakarienėms, susibūrimams – kiek beatsivežtumėme nykštuko kepurių, teminių akinių ir kaukių, tiek jų pirkėjai ir išgraibsto. Ypač tada, kai darželiuose, mokyklose ar būreliuose artėja šventiniai vaikų pasirodymai“, – pasakojo „Maximos“ atstovė.

Straipsnis užsakytas

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų