Quantcast

Užimtumo tarnyba atveria klientų aptarnavimo skyrius

  • Teksto dydis:

Vyriausybei priėmus nutarimą atšaukti karantiną šalyje, darbo organizavimo pokyčių imasi ir Užimtumo tarnyba. Tarnyba praneša, kad nuo liepos 1 dienos klientų aptarnavimo skyriuose bus atnaujintas kontaktinis gyventojų aptarnavimas. Tačiau, nors epidemiologinė situacija šalyje gerėja, prioritetu ir toliau išliks nuotolinių paslaugų teikimas.

„Nauji klientai registruotis Užimtumo tarnyboje kaip ir iki šiol yra kviečiami internetu. Taip pat svarbu žinoti, kad jau užsiregistravusiems asmenims konsultacijos dieną atvykti kontaktiniam aptarnavimui nereikės. Paskirtu laiku nuotolinėmis priemonėmis su klientu susisieks jį aptarnaujantis specialistas. Su juo derins ir tolesnius paslaugų teikimo būdus“, – sako laikinai einanti Užimtumo tarnybos Priemonių įgyvendinimo organizavimo skyriaus vedėjos pareigas Vaida Kamandulienė.

Prasidėjus antram šių metų pusmečiui, į Užimtumo tarnybą atvykti galės tik iš anksto su savo specialistu susisiekę ir konkretų aptarnavimo laiką sutarę gyventojai. Tai, kaip teigiama tarnybos pranešime, padės valdyti klientų srautus klientų aptarnavimo skyriuose ir prisidės prie visų klientų ir darbuotojų saugumo.



NAUJAUSI KOMENTARAI

minde

minde portretas
kam jos ten reikalingos vistos
VISI KOMENTARAI 1

Galerijos

Daugiau straipsnių