Malonūs netikėtumai
Naujasis įmonės vardas reiškia kelią ir greitį. Jis kildinamas iš lotyniško žodžio „via“ – „kelias“, o logotipe pavaizduotas elnias simbolizuoja šiaurietišką filosofiją, veržlumą, nuolatinį keliavimą ir kelionės malonumą.
Didžiausia šalyje degalinių operatorė klientus pasitinka šūkiu „Apsimoka sustoti“. Kodėl? Priežasčių tikrai ne viena. „Kiekvienas apsilankymas klientui vienaip ar kitaip naudingas. Be tiesioginės naudos, vairuotojas čia visada ras jaukią aplinką, paslaugius ir draugiškus darbuotojus, kokybiškų gėrimų bei maisto“, – tinklo pranašumus pabrėžia bendrovės „Viada LT“ generalinis direktorius Linas Vytautas Karlavičius.
Lojalumo programa „VIADAplus“ leidžia naudotis specialiomis nuolaidomis degalams, kitoms prekėms ir paslaugoms, dalyvauti organizuojamose akcijose. Šiuo metu, be įprastų akcijų, klientai, pateikę lojalumo kortelę, už bet kurios rūšies degalus moka 10 centų mažiau už kiekvieną įsipiltą litrą.
Į degalinę – ne tik degalų
Verta atkreipti dėmesį ne tik į degalus automobiliui. Siūlomų paslaugų spektras vieno užsukimo į degalinę metu leidžia pasirūpinti ir degalais sau pačiam. Vilioja ką tik maltų pupelių, nosį kutena vietoje kepamų bandelių kvapai, pagal specialius receptus paruošti užkandžiai, dešrainiai ir sumuštiniai.
„Viada LT“ degalinėse taip pat siūlomos ir papildomos paslaugos: čia galima pasinaudoti modernių automatinių plovyklų paslaugomis, išsinuomoti priekabą, susimokėti mokesčius už kelius, komunalinius mokesčius, išsigryninti pinigų ir net gauti paskolą.
„Siekiame būti vairuotojams patogus degalinių tinklas, kurio pagrindinis tikslas – patenkintas ir sugrįžti norintis klientas. Tokia mūsų verslo filosofija“, – sako L.V.Karlavičius.
Tinklo plėtra
„Viada LT“ nuolat investuoja į darbo sąlygų gerinimą, darbuotojų mokymus, atlyginimų didinimą, nes tik laimingi darbuotojai gali maloniai aptarnauti klientus. Šiuo metu įmonėje dirba 1 100 darbuotojų, 2018 m. planuojama įdarbinti dar mažiausiai 100.
„Mums svarbu būti degaline, kurioje apsimoka sustoti ne tik vairuotojams, bet ir darbuotojams. Todėl esamiems ir naujiems darbuotojams planuojame didinti algas. 9 proc. jos augo ir 2017 m.“, – teigia vadovas.
2018 m. bendrovė planuoja dar labiau įsitvirtinti rinkoje – atidaryti bent penkias naujas degalines ir rekonstruoti dešimt jau veikiančių. Tikimasi, kad tai bendrovės apyvartą padidintų mažiausiai 5 proc. – iki 420 mln. eurų.
Skatina pažinti Lietuvą
Dar vienas tinklo „Viada“ išskirtinumas – edukacinis-pažintinis projektas „Lietuva: kur apsimoka sustoti“, kurio tikslas – skatinti šalies gyventojus keliauti po savo šalį ir geriau ją pažinti. Degalinių tinklas išsiplėtęs beveik į visus šalies kampelius, degalinės stovi ypač gražiose vietose.
„Geriau pažinę savo kraštą, patys sau įteiksime pačią geriausią dovaną Valstybės atkūrimo šimtmečio proga“, – apie išskirtinį projektą sako „Viada LT“ vadovas. Degalinių tinklas „Viada“ taps tarsi nedideliais turizmo centrais, kuriuose bus visa reikiama informacija apie viename ar kitame Lietuvos regione esančius įdomius objektus.
„Mūsų verslas vystomas laikantis nuostatos, kad neužtenka tiesiog parduoti prekes ir paslaugas. Pagrindinė mūsų verslo vertybė yra žmonės, kurie keliauja kartu su mumis“, – pabrėžia L.V.Karlavičius.
Naujausi komentarai