Ši verslo plėtra, anot jo, yra ir gera žinia norintiems prisijungti prie bendrovės komandos: didindamas pajėgumus, bravoras pradeda ieškoti ir naujų darbuotojų.
Pasak M. Horbačausko, kadangi bendrovė alaus pagamins kone dvigubai daugiau, bravore atsiranda antroji širdis. Ji plaks gamybos padalinyje, kuriame didžioji dalis iš suplanuotų 5 mln. eurų lygio investicijų sutekta į produktų virimo pajėgumų didinimą.
Šis procesas, anot bravoro vadovo, alaus daryklai yra bene svarbiausias, nes užtikrina visą gamybinės veiklos užbaigtumą. Kitų įmonės gamybos padalinių, sako M. Horbačauskas, pajėgumai per pastaruosius dešimt metų buvo didinti tris kartus. Šios investicijos viršijo 20 mln. eurų.
Marius Horbačauskas/Bendrovės nuotr.
„Mūsų bravoras veikia jau 169 metus ir tokių pajėgumų neturėjome per visą savo veiklos istoriją. Šis augimas – išties didelis, tačiau jis dar nėra baigtinis. Per pastaruosius dešimt metų vyko sparti plėtra, o po kiekvieno naujo etapo manydavome, kad ties pastaruoju ir sustosime. Tačiau vėliau paaiškėdavo, jog pajėgumų trūksta. Todėl vėl imdavome plėsti bravorą. Taigi augimo procesas yra nuolatinis, ir akivaizdu – verslui augant, investicijos yra būtinos. Toks kryptingas kilimas mus labai motyvuoja. Turime judėti pirmyn, nes tai progreso ir sėkmės pagrindas“, – pabrėžė M. Horbačauskas.
Augimo procesas yra nuolatinis, ir akivaizdu – verslui augant, investicijos yra būtinos.
Jis pridūrė – šį bravoro augimą lėmė sutelkta ir ilgalaikė veikla, nuoširdus darbuotojų noras bei užsidegimas daryti tai, dėl ko alaus darykla pelnė vartotojų pripažinimą. O paklaustas, kur bus nukreipti išaugę bendrovės pajėgumai, M. Horbačauskas kalbėjo apie planus dar labiau įsitvirtinti vietos ir eksporto rinkose.
„Tačiau plėtrą kreipiame ne tik į tai. Šiuo metu pastebime, kad jau nebetelpame savo studijos erdvėje, nebegalime priimti visų norinčių aplankyti mūsų bravorą. Todėl planuojame atverti edukacijos, susipažinimo su kultūringu vartojimu galimybes dar didesniam žmonių ratui. Mieste plėsis ir renginių, visuomeninių iniciatyvų erdvė. Nuo šiol bravoras Kauno kultūriniam gyvenimui gyvybės įkvėps dar labiau nei iki šiol“, – akcentavo M. Horbačauskas.
Jo teigimu, tokiems planams prireiks ir daugiau darbo rankų. Todėl, pabrėžė bravoro vadovas, bendrovė jau ieško komandos pastiprinimo. „Augantys pajėgumai atveria ir galimybes prisijungti prie mūsų visiems, kurie nori dirbti kartu su motyvuotais, išvien bendro tikslo siekiančiais, savo darbą mylinčiais darbuotojais. Būtent dėl jų bravoras taip išaugo ir neplanuoja sustoti“, – reziumavo M. Horbačauskas.
Bendrovės nuotr.
Pirmą šių metų ketvirtį „Volfas Engelman“ apyvartą augino 11,6 proc., palyginti su atitinkamu 2021-ųjų laikotarpiu. Sausio–kovo mėnesiais alaus darykla iš viso pardavė 24,5 mln. litrų gėrimų, o įmonės apyvarta siekė 12,5 mln. eurų. 2021 m. bendrovė apyvarta sudarė 60 mln. eurų.
Naujausi komentarai