,,Audi Q8" kėbulo dizainas harmoningai sujungia elegantiško kupė ir galingo SUV bruožus. Daugybė naujojo modelio dizaino elementų itin primena praeito amžiaus devintojo dešimtmečio legendinį sportinį kupė ,,Audi Ur-quattro". Tarp jų – glotnus ir kartu masyvus galinis statramstis bei įspūdingo veržlumo vidurio linija. Nors automobilio siluetas pasižymi kupė stiliumi žemėjančia stogo linija, salone erdvu ir patogu keturiems keleiviams, o už galinių sėdynių - talpus bagažo skyrius.
Naujojo modelio valdymo priemonių rinkinyje svarbią vietą užima jutikliniai ekranai. Daugelyje ,,Audi" modelių standartiniu tapusį ,,Audi virtual cockpit" skaitmeninį rodmenų skydą puikiai papildo ant lubų tvirtinamas pagalbinis analoginis ekranėlis. Tokia valdymo koncepcija leidžia puikiai suderinti virtualios realybės indikatorius su realaus pasaulio rodmenimis. Pavyzdžiui, navigacinės sistemos rodyklės ekrane pasirodo tiksliai tokioje padėtyje, kaip ir gatvės kelrodžiai. Galinga ir energiškai ypač efektyvi ,,Audi Q8" hibridinė jėgainė išvysto 330 kW bendrąją galią ir iki 700 Nm sukimo momentą. Kitos įspūdingos techninės savybės: quattro visų ratų pavara, pneumatinė ratų pakaba ir keraminiai stabdžių diskai. Prekyba ,,Audi Q8" automobiliais prasidės 2018 m.
Detroito autosalone taip pat debiutavo padidintos galios ,,Audi Q5" modifikacija. Naujasis ,,Audi SQ5 TFSI" su 3 litrų darbinio tūrio V6 turbovarikliu išvysto 260 kW (354 AG) pajėgumą ir iki 500 Nm sukimo momentą, pasiekiamą jau nuo 1370 aps./min. Iki 100 km/val. greitį automobilis išvysto per 5,4 sek. Automatinė 8 laipsnių pavarų dėžė ir quattro visų ratų pavara užtikrina itin sklandų važiavimą. Europos rinkoje šiuo modeliu bus pradėta prekiauti 2017 m. vasarą.
Kartu su minėtais modeliais Detroite buvo pristatytas ir ,,Audi A5/S5 Cabriolet", ,,Coupé" ir ,,Sportback" šeimyną papildantis dar vienu pramoginiu modeliu, kurį ypač malonu vairuoti šiltaisiais vasaros mėnesiais. Kėbulo dizainas turi daug kupė elementų, o galinis stiklas tapo dar plonesniu, tuo pabrėždamas automobilio sportišką charakterį.
Minkštas sulankstomas automobilio stogas pasižymi puikia aeroakustika ir yra patogiai valdomas vieno jungiklio paspaudimu. Pakelti arba nuleisti stogą galima net ir automobiliui važiuojant, tačiau greitis neturi viršyti 50 km/val.
,,Audi A5/S5 Cabriolet" Europoje bus pradėtas pardavinėti jau šių metų kovo mėnesį.
Naujausi komentarai