Pereiti į pagrindinį turinį

90 sekundžių šoninio slydimo – galingos BMW kupė reklamoje

2014-09-05 09:00
DMN inf.
BMW M235i BMW M235i BMW M235i BMW M235i BMW M235i BMW M235i BMW M235i BMW M235i BMW M235i BMW M235i BMW M235i BMW M235i BMW M235i BMW M235i BMW M235i BMW M235i BMW M235i

Jei įmanoma pavaizduoti visišką šoninio slydimo perfekcionizmą, tai padarė BMW, Pietų Afrikos Respublikos sostinės Keiptauno gatvėse filmuodama savo galingiausio benzininio M automobilio – kupė „BMW M235i“ – reklamą.

Penki šonaslydžio profesionalai su naujais BMW 2 serijos sportiškais automobiliais žiedinėje miesto sankryžoje pademonstravo įspūdingus automobilio valdymo sugebėjimus. Tiesa, ši Keiptauno sankryža specialiai filmavimui buvo uždaryta nuo eismo.

Koncerno atstovai teigia, kad šiai automobilių sinchroninei choreografijai sukurti ir įgyvendinti reikėjo ilgo ir skrupulingo pasirengimo tiek iš šonaslydžio meistrų, tiek ir iš filmavimo komandos, kuri turėjo suktis it filmuodama naują Holivudo sensaciją. Priežastis paprasta: reklamos filmavimui BMW suteikė penkis „M235i“ automobilius, kuriuos net ir vairuojant taip ekstremaliai, pavyko išsaugoti sveikutėlius.

Šių metų pavasarį Lietuvoje pasirodę BMW 2 serijos kupė automobiliai koncerno modelių gamoje išsiskiria savo dinamiškumu ir sportiškumu. Galingiausia kupė – „M235i“ – turi 3 litrų darbinio tūrio 240 kW (326 AG) galios šešių cilindrų benzininį variklį. Išvystyti 100 km/val. greitį ši BMW kupė gali vos per 5 sekundes, o maksimalus greitis siekia 250 km/valandą.

Nors ir galingas, „BMW M235i“ yra tvarus automobilis – jo vidutinės degalų sąnaudos važiuojant mieste ir užmiestyje yra 8,1 l/100 km, o CO2 emisija 148-142 g/km.

Ieškantys galingo, bet dar taupesnio automobilio, turėtų pasidomėti BMW 2 serijos kupė su 2 litrų 160 kW (218 AG) galios agregatu. Šis „BMW 225d“ modelis sunaudoja vos 4,7 l/100 km, o iš vietos iki 100 km/val. įsibėgėja per 6,3 sekundės.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų