Policija tokių įvykių per mėnesį užfiksavo apie 20.
Dažniausiai į perėją įriedėję paspirtukai susiduria su automobiliais, bet netrūksta įvykių ir ant šaligatvio.
Pasak medikų, traumų su paspirtukais vis daugiau. Dažniausiai nukenčia galva, lūžta rankos.
Vidaus reikalų ministerija sako, kad taisyklių griežtinimas priklauso nuo paspirtukų vairuotojų elgesio. Kol kas ruošiamasi tik aiškiau klasifikuoti paspirtukus pagal galią ir greitį. Galingiausiam reikės specialių sertifikatų.
Parengtos ir paspirtukų parkavimo taisyklės.
Vilniuje elektriniai paspirtukai išpopuliarėjo, kai juos ėmė nuomoti net 5 bendrovės. Lietuvos sostinė pareiškė turinti ambicijų tapti Europos paspirtukų sostine. Planuota, kad jie sumažins spūstis gatvėse ir papildys viešojo transporto ekosistemą.
Kitose šalyse paspirtukus jau imta riboti dėl pavojaus pėstiesiems. Užsienio spauda praneša, kad JAV į ligonines pateko apie 1,5 tūkst. paspirtukų sužalotų žmonių.
Paryžiuje elektriniams paspirtukams uždrausta važiuoti šaligatviais. Pažeidėjams gresia solidi 135 eurų bauda. Anglijoje dar griežčiau – ten tokia transporto priemone naudotis leidžiama tik privačioje valdoje, gavus savininko leidimą. Ispanijoje, Barselonoje, elektrinius paspirtukus nuomoti iš viso uždrausta.
Galiausiai tuo susirūpinta ir Lietuvoje. Palangos meras uždraudė vasarą važinėti paspirtukais J. Basanavičiaus gatve, Birutės parku ir ant Palangos tilto. Kituose miestuose kol kas nesiruošiama imtis tokių drakoniškų draudimų.
Naujausi komentarai