„Auve Tech“ automobiliai aprūpinti septyniais skenavimo įrenginiais „LiDAR“ ir dešimtimi vaizdo kamerų, kurios užtikrina saugų šios transporto priemonės judėjimą be vadinamųjų aklųjų zonų.
„Tai, kad Estijos konstruktoriai sėkmingai konkuruoja su mūsų šalies gamintojais ir pateisina itin reiklių pirkėjų lūkesčius, liudija aukščiausio lygio „Auve Tech“ kvalifikaciją“, – pabrėžė Matsumura Yukihiko, Japonijos ambasadorius Estijoje.
„Auve Tech“ pradėjo veiklą 2017-aisiais, bendradarbiaudama su Talino technikos universitetu. „MiCA“ – antrasis autonominio automobilio modelis, o pirmos kartos gaminiai, varomi vandeniliu arba elektros energija, jau dirba dvylikoje pasaulio šalių.
„MiCA“ – tartum laiko mašina, kuri gali padėti atsidurti naujausių technologijų pasaulyje.
Į pirmuosius „Auve Tech“ automobilius buvo montuojamas 25 kW akumuliatorių blokas, užtikrinantis bent 8 valandų darbo režimą, didžiausias greitis galėjo būti 25 km/val.
Naujos kartos „MiCA“ potencialas – didesnis.
„MiCA“ – tartum laiko mašina, kuri gali padėti atsidurti naujausių technologijų pasaulyje“, – sakė „Auve Tech“ generalinis direktorius Johannesas Mossovas.
2019-aisiais Estijos technologijų parko „Tehnopol“ inžinieriai pristatė autonominį robotą „Lumebot“, kuris žiemą miestų gatvėse valo sniegą, rudenį surenka lapus ir gali atlikti kitus komunalinės priežiūros darbus.
Robotas sveria 500 kg, be pertraukos dirbdamas 2 valandas, sutvarko 5 000 kv. m plotą, arba 12 km šaligatvių.
Galimybės: „Lumebot“ gali atlikti mieste įvairius komunalinės priežiūros darbus. / „Lumebot“ nuotr.
Naujausi komentarai