Prisisekite diržus – Lietuvoje pasirodė naujausias "Mitsubishi Lancer" šeimos narys "Sportback". Atsižvelgiant į hečbekų rinkos dydį ir didelę Europos bei Japonijos gamintojų konkurenciją, "Lancer Sportback" yra vienas ambicingiausių pastarojo meto "Mitsubishi" projektų.
Išvaizda dar ne viskas
"Lancer Sportback" prisijungia prie kiek anksčiau pasirodžiusio klasikinio "Lancer" sedano ir sportinio automobilio "Lancer Evolution". Gamintojai įsitikinę, kad naujasis penkerių durų modelis įkūnija visas geriausias "Mitsubishi" ypatybes: dinamišką stilių, puikias valdymo charakteristikas ir patrauklų kainos bei kokybės santykį.
"Mitsubishi" atstovai pabrėžia, kad jų supratimas, kas yra hečbekas, gerokai skiriasi nuo tradicinio: esą apie "Lancer Sportback" pasakyti, kad tai tradicinis penkerių durų hečbekas, yra tolygu nepasakyti nieko. Gamintojai šį modelį pristato kaip sportišką hečbeką. Iš tiesų lėktuvus primenančio automobilio dizainas tiesiog alsuoja sportiškumu: agresyvios formos radiatoriaus grotelės, siauri priekiniai žibintai ir sportiškas galinis oro aptakas tarsi byloja, kad "Sportback" vardas šiam automobiliui parinktas neatsitiktinai.
Prie visų šių epitetų verta pridurti, kad sąvokos "stilius" ir "praktiškumas" naujajame "Lancer Sportback" neužgožia viena kitos, o šiuolaikiškos keturračio formos slepia kokybišką turinį: pradedant reguliuojamomis bagažo skyriaus grindimis ir baigiant automatiškai sulankstomomis užpakalinėmis sėdynėmis.
Pasirinkimas iš vieno
Japonai tikisi, jog "Lancer" hečbekas Europoje bus gerokai populiaresnis už sedaną ir sudarys 70 proc. šio modelio pardavimo. "Sportback" ilgis yra 4585 mm, jis 15 mm ilgesnis už sedaną. Bagažinės tūris siekia 288 l, nuleidus jos dugną – 344 l, o nulenkus užpakalines sėdynes – 1394 l.
Automobilyje montuojamas 1,8 l darbinio tūrio benzininis 143 AG variklis. Sportiško charakterio, nedidelėmis degalų sąnaudomis ir maža išmetamųjų dujų emisija išsiskiriantis motoras Lietuvoje bus vienintelis "Sportback" pasirinkimas. "Mitsubishi" atstovai argumentuoja, kad toks variantas yra optimaliausias ir populiariausias mūsų šalyje, kitokios modifikacijos modelių tiesiog neverta laikyti salone. Tiesa, pageidaujantiems kitokio variklio, bus palikta galimybė jį užsisakyti iš gamintojų
Variklis gali būti derinamas su mechanine arba bepakope automatine transmisija. Pastaroji pavarų dėžė didelio įspūdžio nepaliko: sėdint prie tokio agresyviai nusiteikusio automobilio kaip "Lancer" vairo, apie automatinę pavarų dėžę nesinori net galvoti. Gamintojų teigimu, vidutinės automobilio degalų sąnaudos siekia 7,9 l.
Atrakinamas be raktelio
Lietuvos pirkėjai galės rinktis vieną iš penkių "Lancer Sportback" įrangos lygių. Pigiausiai – 55,7 tūkst. litų – kainuojanti automobilio versija komplektuojama su oro kondicionieriumi, septyniomis saugos oro pagalvėmis, kompaktinių plokštelių grotuvu ir kita saugumo bei komforto įranga.
Kai kam užkliūva prasta "Lancer" serijos automobilių garso izoliacija salone. Nenorintys girdėti ratų dunksėjimo į kelio nelygumus, gali rinktis brangiausią (80,9 tūkst. litų) "Sportback" versiją. Automobilių su "Instyle+" įranga pirkėjų ausis džiugins išskirtinė 650 W galios "Rockford Fosgate" garso aparatūra.
Taip pat šis įrangos lygis išsiskirs ksenono žibintais su papildomais posūkio apšvietimo žibintais ir ypatinga "Mitsubishi Multi Communication" sistema su navigacija, 40 GB talpos standžiuoju disku ir liesti jautriu ekranu.
Kaip ir kiti pastarojo meto "Mitsubishi" modeliai, "Lancer Sportback" gali būti atrakinamas, užvedamas ar užrakinamas be jokio raktelio. Pakanka kišenėje turėti specialų automobilio pultelį, o visa kita atliks "Lancer Sportback" elektroninės sistemos. Panorus užvesti automobilį, tereikės pasukti įprastoje užvedimo spynelės vietoje esantį jungiklį.
Naujausi komentarai