Šio sportinio monstro kaina Europoje – 2 mln. 900 tūkst. eurų.
Bendrovė "Aspark" planuoja pagaminti tik 50 elektrinių "Owl" (liet. pelėda). Keturiasdešimt automobilių turėtų tekti Europos, Azijos ir Artimųjų Rytų šalių pirkėjams, dešimt – Šiaurės Amerikai.
"Owl" sumontuoti keturi elektriniai varikliai ir 800 V traukos akumuliatorius, kurio talpa – 64 kWh. Bendra agregatų galia – 2 012 AG.
Tad "Aspark" elektromobilis galingesnis ir už "Pininfarina Battista" bei "Rimac C_Two" (abu – po 1 900 AG), ir už "Lotus Evija" (2 000 AG).
Norime, kad "Owl" suteiktų savo šeimininkams iki šiol nepatirtų ypatingų dinamiško važiavimo pojūčių.
Visų keturių ratų varomam "Owl" pasiekti 100 km/val. greitį prireikia vos 1,9 sek. Galimas maksimalus greitis – 400 km per val. Energijos rezervas – 450 km.
"Norime, kad "Owl" suteiktų savo šeimininkams iki šiol nepatirtų ypatingų dinamiško važiavimo pojūčių, – sakė "Aspark" vadovas Masanoris Yoshida. – Dauguma mūsų planetos automobilių labai panašūs vienas į kitą. Man tai nepriimtina. Todėl, kurdami "Owl", siekėme, kad jis būtų išskirtinis, priverstų vairuotojų širdis plakti dažniau ir stipriau. Pasaulis būtų įspūdingesnis, jeigu daugiau žmonių imtųsi neįtikėtinų siekių."
"Aspark Owl" surenkamas Italijoje, gamykloje "Manifattura Automobili Torino", pro kurios vartus jau išriedėjo ir atnaujinta "Lancia Stratos", ir "Appolo IE" bei "Scuderia Cameron Glickenhaus" (SCG) modeliai 003C bei 003S.
Naujausi komentarai