Bendroji rida leidžia orientuotis apie nusidėvėjimo laipsnį. Tačiau tai savo vaidmenį vaidina, jeigu auto visą tą laiką - vienose rankose. Perpardavus - tai jau labai nepatikimas "rodiklis". Naujas savininkas nežino kurios detalės ir kada buvo keistos. O dėl centrų - tai yra šalių, kuriose betkurios remonto dirbtuvės privalo patikrinti ir bendrą auto stovį bei garantuoti, įstatymo nustatytam laikotarpiui, - patikimumą.
Koks kieno reikalas apie ta rida ,,yra tie sukciu centrai kurie nustato ar auto yra tinkamas eksplotuoti ar ne ,,jei ne -y servisa ar pas vycka y garaza ,,,ir aplamai kam tie ta centrai reikalingi ??? Jaigu mano autikas pradeda dejuot as pats ieskau jam vaistu ,,ta centras yra kazkas tai tokio tarp nesaziningo auto valdytojo ir Teismo ,,kad zmones negaletu kreiptis y teismus po auto yvykio del nesazinigo valdytojo ,,pristeige situ ta centru , kad koks saziningas valdytojas kokem oligarkui nedauzytu jo autiko , tarkim del nedegancio posukio lemputes ,,,kai paziuriu kur nors staptelejes ,,kiek nedega lempu , stabdziu , posukiu ,,gereu jau policija ykinkytu situos is eismo isimti ,,nes per juos kencia kiti eismo dalyviai ir nesikabina tegul prie tu suknistu odometru parodymu <<<???
(be temos)
(be temos)