- diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Italijos prabangių sportinių automobilių gamintojas „Maserati“ atnaujino savo vidutinės klasės sedaną „Ghibli“ ir pristatė dvi naujas jo versijas – „GranLusso“ ir „GranSport“.
Pirmosios automobilio nuotraukos buvo išplatintos prieš pat Chengdu parodą Kinijoje, kur įvyko oficialus šio modelio debiutas. Atnaujintas „Ghibli“ tapo ne tik išraiškingesnis, bet ir išmanesnis.
„Tai dar vienas ypatingas ir lauktas Italijos gamintojo modelis į išskirtinių automobilių gamą. Šis automobilis naujųjų savininkų lūkesčius pateisins tiek estetiniu, tiek technologiniu aspektu“, – sako Aurimas Tamašauskas, „Modus Group“ automobilių ir motociklų pardavimų direktorius.
Praėjus ketveriems metams po šio modelio sugrįžimo, „Maserati Ghibli“ sulaukė dar vieno solidaus atnaujinimo, kuris sportišką sedaną paverčia stipresniu savo lygos žaidėju. Atnaujintą modelį, visų pirma, galima atpažinti iš pakitusios išvaizdos.
Vienas ryškiausių pokyčių – naujas priekinis bamperis su chromo intarpais ir naujos radiatoriaus aušinimo grotelės, taip pat papuoštos chromu. Atnaujintas galinis aštresnio ir agresyvesnio dizaino bamperis daro šį modelį dar labiau išskirtinį ir leidžia jį lengviau atskirti nuo ankstesnės versijos. Atnaujintas „Ghibli“ dizainas tapo ne tik patrauklesnis akiai, bet atliko ir praktinę funkciją: kėbulo pokyčiai leido pagerinti automobilio aerodinamiką.
Nepaisant bendrų atnaujinto „Ghibli“ bruožų, dvi naujos versijos turi savo išskirtinių elementų. Pavyzdžiui, „GranLusso“ modifikacija sukurta norint pabrėžti „Maserati“ genuose užkoduotą prabangą ir eleganciją, todėl viduje galima rasti vyrų mados namų „Ermenegildo Zegna“ kurtus šilko apdailos elementus, automobilio išorė dabar dar rafinuotesnė ir subtilesnė. Tuo tarpu „GranSport“ pabrėžia „Maserati“ aistrą sportui ir greičiui, todėl išorėje galima rasti keletą agresyvesnių elementų, tokių kaip sportinio stiliaus lengvojo lydinio ratlankius.
Naujienos laukia ir po variklio dangčiu. Į „Ghibli S“ ir „Ghibli S Q4“ montuojamas „Ferrari“ gamybos 3,0 l darbinio tūrio, V6 benzininis variklis su dviem turbinomis, nuo šiol turės 430 AG ir 580 Nm sukimo momentą – 20 AG ir 30 Nm daugiau nei iki šiol. Toks galios padidėjimas leidžia „Ghibli“ pasiekti ir didesnį maksimalų greitį, kuris yra 286 km/h. Įsibėgėjimas nuo 0 iki 100 km/h taip pat sutrumpėjo. „Ghibli S Q4“ su visų varančiųjų ratų pavara tai padaro per 4,7 sekundės, 0,1 sekundės greičiau nei iki šiol.
„Ghibli“ priekinėje dalyje galima pamatyti dar vieną naujovę. Nuo šiol šiame modelyje bus montuojami adaptyvūs LED technologijos žibintai. Visgi didžiausia „Ghibli GranLusso“ pristatoma naujovė nematoma plika akimi. Tai ADAS – pažangus vairuotojo pagalbos paketas, kuri padeda išvengti susidūrimų su kitais eismo dalyviais. Į ADAS paketą įeina nukrypimo nuo važiavimo linijos sistema, taip pat „Ghibli“ galės aptikti kitus automobilius esančius „aklojoje zonoje“, o adapyvi pastovaus greičio palaikymo sistema, pravers norintiems jaustis saugiau ir komfortiškiau važiuojant greitkeliais. ADAS paketas leidžia „Ghibli“ viena koja įžengti į autonominėmis sistemomis aprūpintų automobilių pasaulį.
Pasak „Modus Group“ atstovo A. Tamašausko, nors šio modelio kaina kol kas nėra paskelbta, išankstiniai užsakymai jau priimami.
Italijos automobilių gamintojas „Maserati S.p.a.“ savo naują sedaną „Ghibli“ po pertraukos oficialiai pristatė 2013 m. pavasarį. Pirmoji šio modelio karta buvo gaminama 1967–1973 metais, antroji – 1992–1997 metais.
Išskirtiniai itališki sportiniai ir lenktyniniai „Maserati“ automobiliai gaminami nuo 1914 metų. Daugiausiai šių automobilių parduodama JAV, Italijos ir Didžiosios Britanijos rinkose. „Maserati“ automobiliams variklius gamina „Ferrari“. Per metus vidutiniškai pagaminama tik apie 6 000 „Maserati“ automobilių.
Lietuvoje šiam prekės ženklui atstovauja tarptautinė įmonių grupė „Modus Group“, veikianti automobilių prekybos ir techninio aptarnavimo, nekilnojamojo turto vystymo, automobilių aikštelių valdymo ir energetikos srityse. Įmonių grupei iš viso priklauso 20 įmonių.
NAUJAUSI KOMENTARAI
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Seimas svarstys siūlymą įpareigoti pavežėjus fiksuoti vaizdą ar garsą automobilio salone3
Seimas svarstys siūlymą įteisinti prievolę pavežėjams automobilio salone įrengti vaizdo registratorių ar garso įrašymo įrangą. ...
-
Vardinių numerių kaina klaipėdiečių nebebaugina: koks užrašas – populiariausias?6
Nuo šių metų pradžios vardiniai automobilių numeriai ženkliai pabrango, bet uostamiesčio gyventojų tai nesustabdė – šiemet tokius numerius įsigijo triskart daugiau klaipėdiečių nei pernai. Unikalūs valstybiniai numeriai tampa d...
-
Kauno senamiestyje – parkavimo pokyčiai27
Kauno taryba priėmė sprendimą apmokestinti įvažiavimą į Senamiestį tiems, kurie šią zoną kerta tranzitu. Kad sistema veiktų tinkamai, reikia pakoreguoti ir parkavimo zonų įkainius. ...
-
Seimas spręs dėl baudų už taršius automobilius7
Seimas ketvirtadienį balsuos, ar sušvelninti vairuotojų ir savininkų atsakomybę už jų automobilių keliamą taršą keliuose. ...
-
Įvardijo, kokiomis priemonėmis bandys suvaldyti kelių erelius: ne visi vertina teigiamai61
Kelių direkcija kuria planus, kaip suvaldyti greičio viršytojus. Tiesa, galbūt naujų greičio matuoklių ir nestatys, tačiau perėjų ir vadinamųjų „gulinčių policininkų“ bus daugiau. Saugaus eismo ekspertai įsitikinę, kad preven...
-
Palangoje atidarytas didžiausias Vakarų Lietuvoje elektromobilių įkrovimo parkas24
Penktadienį Palangoje atidarytas didžiausias Vakarų Lietuvoje elektromobilių įkrovimo parkas. ...
-
Stebėtinas aplaidumas: prasitęsti vairuotojo pažymėjimą vėluoja tūkstančiai18
Lietuvoje daugiau kaip 1,5 mln. žmonių turi vairuotojo pažymėjimą, tačiau kasmet šimtai tūkstančių lietuvių vėluoja laiku jį pasikeisti. Taip vairuotojai ne tik rizikuoja gauti baudą, bet ir gali turėti nemalonumų įvykus eismo įvykiui. ...
-
Japonų motociklui – titulas Lietuvoje
Antrą kartą Lietuvoje surengtą konkursą „Metų motociklas“ laimėjo japonų kūrinys – „Honda CRF 1100D4 AfricaTwin“. ...
-
Kelyje prireikė pagalbos? Pirmasis stabtelės estas2
Estijoje – paslaugiausi vairuotojai, o mažiausiai linkusiųjų sustoti ir padėti kitiems – Lietuvoje. ...
-
Taurelės magija vis dar stipresnė už bausmę2
15 proc. vairuotojų Lietuvoje prie vairo yra sėdę neblaivūs, o 8 proc. teigia atsidūrę situacijoje, kai buvo atkalbinėjami nuo vairavimo išgėrus. ...