Kauno valstybinio muzikinio teatro solistas Giedrius Prunskus scenoje žiūrovams atiduotą energiją susigrąžina važiuodamas bekele. Smokingą, fraką jis pakeičia į džinsus bei marškinius ir mielai sėda prie pirmos kartos "Land Rover Discovery" vairo.
Nenorėjo "parketinio"
"Atėjo laikas atrasti visureigį, – šypsosi humoro jausmo į seifą neuždaręs 38-erių vyras. – Iš pradžių šiam pirkiniui reikėjo parengti žmoną morališkai. Tiesa, jau po pirmojo pasivažinėjimo mašina jai tiko."
1997 m. "Land Rover Discovery" variklis – 2,5 l darbinio tūrio. 100 km britų kūrinys vidutiniškai sunaudoja apie 10 l dyzelino. Penkių pavarų mechaninė greičių dėžė. Nuolatiniai keturi varantieji ratai.
"Tai – tikras bekelei skirtas visureigis, pagamintas ant rėmo, – solistas kategoriškai nenorėjo parketiniais vadinamų visureigių, neieškojo prabangos ar komforto. Pajamos ir kokybės santykis leido išsirinkti būtent šį patikimą modelį. – Kam pirkti visureigį, jei juo negalėsi įvažiuoti į pelkę, per duobes, sunkiai išvažiuojamais keliais? Tiesa, dabar laukiu gerų padangų, nes dabartinės skirtos važiuoti plentu."
Sūnums labai patiko
Pirmasis automobilis – "žiguliukas", po to – papuošta ir išgražinta "Volga", vėliau keli "Nissan Sunny", šeiminis "Renault Laguna" ir sportinis "Fiat Stilo".
Dažnai dviračiais važinėjantis ir mėgstantis pėsčiomis vaikščioti sportiškas vyras ilgai ieškojo visureigio: "Mercedes GL" ir "Toyota Land Cruiser" buvo pernelyg brangūs, o už pakankamai geros būklės 1997 m. "Land Rover" vyras sumokėjo beveik 10 tūkst. litų.
Pirkiniui įtakos turėjo ir analogišku modeliu bekele dažnai važinėjantis G.Prunskaus draugas.
"Kur mūsų džipas? – nekantravo ir solisto sūnūs – 14 metų Dainius ir 11 metų Aidas. Po pirmojo pasivažinėjimo vasarį sniegu, ledu ir vandeniu jų akys žibėjo. – Mes irgi pirksime visureigį!"
Rengiasi kelionei į Karpatus
Kokie šio automobilio privalumai? Kodėl būtent visureigis? Su tokiu automobiliu patogu važinėtis ne tik duobėtomis žalumoje skendinčio Kauno gatvėmis. Geras matomumas, nesunku išvažiuoti kitų automobilių neįveikiamais keliais, užvažiuoti ant kelkraščio.
"Dažnai su šeima važiuojame į gamtą, prie ežero, – argumentus dėstė vyras ir šyptelėjo. – Šią vasarą ketiname važiuoti į Karpatus. Patinka adrenalinas, todėl malonu pavažiuoti ir bekele."
Dabar vyras laukia kokybiškų padangų, skirtų važiuoti ne tik plentu, bet ir bekele. Bet, juokiasi Giedrius, jau ne kartą jis išbandė automobilį važiuodamas per sniegą, sunkiai išvažiuojamais keliais, o du kartus buvo įstrigęs: "Iš pažliugusios pievos net traktorius traukė."
Ar šį pirkinį galima sieti su artėjančia vidutinio amžiaus krize? Vyras nusikvatojo: jis apie tai pagalvojo. O po to rimtai tęsė: "Scena – pareiga ir kitoks malonumas. Ten energiją atiduodu žiūrovams, o jie pajus, jei dirbi nenuoširdžiai ir gali to nepriimti. Pasivažinėjimas visureigiu – kitoks malonumas. Pasikraunu adrenalino ir energijos."
Svarbu, kad būtų kastuvas
Nepedantiškai prižiūrimas automobilis G.Prunskui – nėra it antroji žmona. Geriausiu atveju, juokiasi solistas – meilužė: "Bet jai kailinių neperku. Man svarbu, kad mašina būtų patikima, techniškai tvarkinga ir nesustodama galėtų nuvažiuoti kelis tūkstančius kilometrų."
Kas visuomet turi būti jo "Land Rover" be būtiniausių dalykų? Kastuvas, juokiasi G.Prunskus: "Visureigis be kastuvo, visureigis be ateities!"
Minusai? Giedrius gūžtelėja pečiais: jis neišrankus, jam nereikėjo komforto. Tiesa, reikėjo įprasti prie rėminio visureigio, prie dviejų tonų svorio ir senesnės ABS sistemos.
Su policija nesipyksta, o žmoną ir vaikus moko: atmink, kelyje esi ne vienas!
Su "Land Rover Discovery" – smagu!" – didžiausią atradimą juokdamasis pastebi Giedrius. Nors jame ir itin retai skamba muzika.
Bet Muzikinio teatro solistas dažnai atlieka balso pratybas, o sustojęs prie šviesoforo apsidairo, ar niekas negirdi, kaip "Land Rover Discovery" garsiai skamba "lalalalala".
Naujausi komentarai