Lietuvos automobilių kelių direkcija (LAKD) skelbia, kad tai bus moderniausia poilsio ir automobilių aikštelė šalyje.
„Mūsų keliamas tikslas – kelių naudotojams pasiūlyti visapusiškai komfortišką susisiekimą, tęsiant tokių aikštelių įrengimo plėtrą šalia didžiausio intensyvumo magistralinių kelių“, – pranešime sakė LAKD projektų valdymo grupės vadovas Gediminas Katinas.
Naujoje aikštelėje bus atskiros zonos krovininiam, lengvajam transportui, elektromobiliams, kemperiams, keturios elektromobilių įkrovimo stotelės, pastatas su tualetais ir dušais, numatyta poilsio teritorija.
Aikštelę iki kitų metų vidurio įrengs „Via Baltica“ ruožą nuo 56,83 iki 72,5 kilometro rekonstruojančios „Fegda grupės“ įmonės „Fegda“ ir „Tilsta“, su kuriomis LAKD birželį pasirašė 223,6 mln. eurų (su PVM) vertės sutartį.
Ši kelio atkarpa yra ilgiausia ir, anot direkcijos, techniškai sudėtingiausia.
Dar vieną tokią pat aikštelę planuojama įrengti kitais metais rekonstruojant „Via Baltica“ ruožą nuo 85 iki 97 kilometro, šiuo metu jau vyksta rangovo konkursas.
„Via Baltica“ tarp Marijampolės ir Lenkijos sienos yra vienas intensyviausio eismo ruožų Lietuvoje. Per parą juo vidutiniškai pravažiuoja beveik 14 tūkst. automobilių, iš jų pusę sudaro krovininis transportas.
Pernai darbai pradėti dviejuose magistralės ruožuose – nuo 72,5 iki 79 kilometro ir nuo 79 iki 85 kilometro. Pirmąjį ruožą rekonstruoja „Fegda“ – už 55,8 mln. eurų, o antrąjį už 66,7 mln. eurų – „Kauno tiltai“.
Naujausi komentarai