„Naujoji G klasė iškelia kartelę aukštyn visose srityse – tiek demonstruojamos galios važiuojant bekelėje bei kelyje, tiek komforto ir telematikos. Mūsų ilgiausiai gaminama modelių serija aprūpinta viskuo, kad galėtų toliau tęsti sėkmės istoriją. Trumpai tariant, naujasis „G“ – tai tas pats „G“, tik geresnis“, – sako Ola Källenius, „Daimler AG“ valdybos narys, atsakingas už grupės tyrimus bei „Mercedes-Benz“ automobilių vystymą.
Kaip teigia Gunnar Güthenke, „Mercedes-Benz“ bekelės produktų grupės vadovas, G klasės modelio vystymas atnešė iššūkių visai komandai. „Tokios ikonos kaip G klasės modelio tobulinimas buvo tiek iššūkis, tiek galimybė atsiskleisti. Kiekviena automobilio dalis, kiekvienas varžtelis buvo įdėmiai tikrinamas. Kuriant kėbulą pagrindinis dėmesys buvo skiriamas automobilio bei jungčių tarp pakabos ir važiuoklės tvirtinimui naudojant kopėčių tipo rėmą“, – sako G. Güthenke.
Prabangus G klasės „Mercedes-Benz“ visureigis laikomas dizaino ikona. Jo išorė beveik nepasikeitė nuo 1979 metų, o išliekantys išskirtiniai elementai tik sustiprina unikalumą. Naujame modelyje vairuotojai ir keleiviai taip pat aptiks išskirtines durelių rankenas, charakteringą uždarymo garsą, tvirtą išorės apsaugos juostelę, ant galinių durų primontuotą ratą ir kt. ypatingas savybes, kurių visuma sukuria G klasės išvaizdą.
Išryškintas naujojo modelio dizainas seka „Sensual Purity“ filosofija, tačiau tuo pat metu išlaiko originalų charakterį. Dabar G klasės modelis labiau nei bet kada atrodo lyg būtų pagamintas iš vientisos dalies. Visi paviršiai tapo tvirtesniais, o jų kokybė pakelta į naują lygį. Būtent tai padėjo dar preciziškiau sumažinti tarpus ir sukurti darnesnius perėjimus. Taip ratų arkos ir buferiai sukuria integruotos, o ne papildomai pridėtos automobilio dalies įspūdį. Automobilio kėbulas tapo 53 mm ilgesnis bei 121 mm platesnis.
Išskirtinis pravažumas – vienas žymiausių G klasės „Mercedes-Benz“ visureigio bruožų. Nauja pakaba ir kiti techniniai sprendimai padėjo pagerinti automobilio valdymą tiek įprastame kelyje, tiek bekelėje. Naujasis modelis be problemų gali įveikti iki 70 cm gylio vandens ar purvo sankaupas, o tai – 10 cm daugiau nei jo pirmtakas. Taip pat 1-7 laipsniais padidinti galimi posvyrio kampai.
Jeigu naujojo automobilio išorė išlaikė klasikinę, ikoninę išvaizdą, vidus sulaukė didesnės pokyčių porcijos, tačiau neprarado pirmtako nubrėžtų linijų, o interjeras buvo papildytas inovatyviais technologiniais sprendimais. Naujo G klasės automobilio vairuotojus pasitiks „Dynamic Select“ sistema su penkiomis programomis, kurių dėka vieno mygtuko paspaudimu per keletą akimirkų sureguliuojami variklio, transmisijos, pakabos ir vairo mechanizmo nustatymai. Pasirinkus „Comfort“, „Sport“, „Eco“, „Individual“ ar naujajį „G-Mode“ režimą, automobilis pritaikomas būtent tai programai, kuri išryškina jo komfortiškas, sportiškas, ekonomiškas, individualiai pasirinktas ar bekelės įveikimui skirtas savybes.
„Mercedes-Benz“ „G 500“ modelyje montuojamas 4.0 litrų darbinio tūrio V8 benzininis variklis, užtikrinantis maksimalią varomąją jėgą. Kartu su dviem turbinomis variklis pasieks 422 AG (310 kW) galią bei 610 Nm sukimo momentą. Variklio galią padės atskleisti būtent „G klasės“ visureigiui sukurta 9 laipsnių automatinė greičių dėžė.
Išankstiniai naujojo G klasės automobilio užsakymai jau priimami ir Lietuvoje. Planuojama, kad prekyba bus pradedama šių metų birželį. Vokietijoje jo kaina prasidės nuo 107 tūkst. Eur.
Naujausi komentarai