Elektromobilių pardavimai šoktelėjo beveik dvigubai.
Pernai „Volkswagen“ savo klientams visame pasaulyje pristatė iš viso 8,882 mln. transporto priemonių, o 2020-aisiais rodiklis siekė 9,305 mln. automobilių.
Pardavimai Vakarų Europoje sumažėjo 2,7 proc., Vidurio ir Rytų Europoje – 2,8 proc., Kinijoje – 14,1 proc. Tuo pačiu metu Šiaurės Amerikoje pardavimai padidėjo 15,6 proc., Azijos ir Ramiojo vandenyno regiono šalyse, neįskaitant Kinijos, – 11,9 proc.
Elektromobilių pristatymai 2021-aisiais išaugo 95,5 proc., iki 452,9 tūkst. transporto priemonių.
Prognozė: iki 2030 m. kas antras pasaulyje parduodamas „Volkswagen“ automobilis bus visiškai elektrinis.
„Volkswagen“ tapo elektromobilių rinkos lydere Europoje, o Jungtinėse Valstijose užėmė antrą vietą. Kinijoje bendrovės automobilių su elektros varikliais pardavimai pernai išaugo daugiau nei keturis kartus, iki 92,7 tūkst. vienetų.
„2021 m. duomenys rodo, kad „Volkswagen“ grupės verslo modelis keičiasi. Pajamų šaltiniai sparčiai judės nuo tradicinių benzinu varomų transporto priemonių prie elektromobilių ir nuo automobilių pardavimo prie mobilumo programinės įrangos ir paslaugų, kurias palaiko svarbiausios autonominio vairavimo technologijos. Bendrovė prognozuoja, kad iki 2030 m. kas antras pasaulyje parduodamas automobilis bus visiškai elektrinis“, – tvirtino „Volkswagen“ atstovai.
2021 m. gruodį Lietuvos naujų automobilių rinkoje „Volkswagen“ (316 vienetų) atsiliko tik nuo „Toyota“ (378 vnt.).
Pernai Latvijoje tarp populiariausių markių „Volkswagen“ buvo antroje vietoje (11,3 proc. visų įsigytų automobilių), lyderė – „Toyota“ (16,6 proc.).
Praeitais metais Estijoje favoritų trejetą sudarė „Toyota“ (įsigyta 3,85 tūkst. automobilių), „Škoda“ (3,16 tūkst.), „Volkswagen“ (1,96 tūkst.).
Naujausi komentarai