Oro linijų bendrovė „Air Lituanica“ nuo šių metų gruodžio 6 dienos vykdys skrydžius į Berlyną savarankiškai, o visi „Estonian Air“ keleiviai, kurių skrydžiai šiuo maršrutu buvo atšaukti, galės įsigyti bilietus iš „Air Lituanica“ ne aukštesnėmis kainomis, nei jie buvo įsigiję į „Estonian Air“ skrydį.
„Air Lituanica” skrydžius į Berlyną vykdys „Embraer 175“ orlaiviu. Skrydžiai bus vykdomi pirmadieniais, trečiadieniais, penktadieniais ir sekmadieniais. Lėktuvas iš Vilniaus kils 14.00 val. o iš Berlyno į Vilnių – 15.10 val. Kelionės trukmė į vieną pusę – 1 val. 30 min.
„Estonian Air“, atšaukusi skrydžius į (iš) Berlyną, įsipareigojo keleiviams grąžinti už bilietus sumokėtus pinigus. „Air Lituanica“ garantuoja, kad keleiviai gali įsigyti bilietus į Berlyną „Air Lituanica“ reisu ne aukštesnėmis kainomis, nei jie buvo įsigiję į „Estonian Air“ skrydį.
Tarp Lietuvos ir Vokietijos sostinių ketinama pervežti apie 20 tūkst. keleivių per metus.
Pagal numatytą tvarkaraštį, „Air Lituanica“ toliau vykdo skrydžius iš Vilniaus į Briuselį, Prahą, Miuncheną. Nuo vasario 14 dienos „Air Lituanica“ pradės reisus iš Vilniaus į Paryžiaus Charles De Gaulle oro uostą. Šventiniu laikotarpiu „Air Lituanica“, bendradarbiaudama su oro linijų bendrove „Small Planet Airlines“, vykdys skrydžius iš Vilniaus ir Palangos į Londoną bei Dubliną.
2014 m. pavasarį „Air Lituanica“ ruošiasi plėsti orlaivių parką.
Savo ruožtu Estijos bendrovės "Estonian Air" vadovas Janas Palméris teigia, kad lietuvių skrydžių bendrovė teikia neteisingą ir dalinę informaciją, sakydama, kad bendrovė „Estonian Air“ turi dar neįvykdytų įsipareigojimų bendrovei „Air Lituanica“.
"Kaip mes paaiškinome tuo metu, kai buvo nutraukiamos Skrydžių paslaugų sutartis ir Komercinių paslaugų sutartis su bendrove „Air Lituancia“, iš abiejų pusių buvo dideli įsipareigojimai. Bendrovė „Air Lituanica“ turėjo sumokėti bendrovei „Estonian Air“ už skrydžių paslaugas ir už mūsų komercinių sistemų naudojimą. Savo ruožtu, bendrovė „Estonian Air“ turėjo mokėti bendrovei „Air Lituanica“ už pajamas iš skraidintų keleivių. Tačiau, pagal susitarimą, tai turėjo būti padaryta po vadinamojo buferinio laikotarpio, kad galima būtų užtikrinti, kad bendrovė „Estonian Air“ gautų pinigus, prieš juos išmokėdama", - sako J. Palméris.
Jis taip pat teigia, kad "Air Lituanica" atsisakė mokėti už skrydžių paslaugas gruodžio mėnesį.
"Tas apmokėjimas turėjo būti atliktas iki lapkričio 25 d. Kaip skrydžių operatorius, mes turime pareigą skraidinti keleivius, kurie įsigijo bilietus iš bendrovės „Estonian Air“. Todėl, kadangi „Air Lituanica“ neįvykdė savo įsipareigojimų mums, mes nutraukėme savo sutarti. Ta suma, kurią nurodo bendrovė „Air Lituanica“, atitinka sumą, susijusią su bilietais, parduotais į bendrovės „Estonian Air“ skrydžiius į Amsterdamą ir Berlyną, per „Estonian Air“. Kadangi mes turime pareigą keleiviams juos transportuoti, mes naudojame pinigus, kuriuos sumoka keleiviai, kad juos skraidintume", - kalbėjo estas.
Jis taip pat pabrėžė, kad bendrovės „Estonian Air“ vienintelis ketinimas dabar, ir visada buvo, gauti teisingą apmokėjimą už paslaugas, kurias mes teikėme ir vis dar teikiame. Tačiau bendrovė „Air Lituanica“ per visą mūsų bendradarbiavimo laikotarpį vėlavo atlikti apmokėjimus ir iki šiol mums yra skolinga ženklias pinigų sumas. Būtent dėl šios priežasties mes pasiliekame dalį pajamų iš bilietų, į kurias mes turime teisę pagal mūsų susitarimus ir pagal įstatymus.
"Be to, kadangi mes buvome priversti anksčiau laiko nutraukti šiuos santykius, mes reikalausime didelių nuostolių priteisimo iš bendrovės „Air Lituanica“. Šios pretenzijos, kartu su sumomis, kurias mums yra skolinga bendrovė „Air Lituanica“, smarkiai viršys sumas, kurias laikome mes", - patikino J. Palméris.
Naujausi komentarai