Juokas ir pyktis ima skaitant kliedesius ir melus apie savikainas. Troleibusai ir jų tinklas paprasti kaip 2x2 palyginus su kitomis transporto priemonėmis, kažkodėl tikriems specialistams nekeldavo tokių problemų, nebuvau girdėjęs tokių paistalų. Dabar vyksta isterija prieš dyzelinį transportą, jau ir prieš troleibusus, o tai yra verslų akcijos. Kažkam benzino paklausa per maža, kažkam akumuliatorinių vežėčių verslas sunkiai sekasi. Vienu žodžiu - esame verslų įkaitai. Kažkoks(kie) demagogas(ai) sakė(sako) kad dar niekad negyvenome taip gerai. Avys ar kiaulės fermose taip pat supranta kad dar negyveno taip gerai, nenujausdamos kad netrukus nebegyvens niekaip. Dvikojės avys irgi nesusimąsto kad jos analogiškos keturkojėms, nes niekas nuo jų nebepriklauso, net jų nuomonė nebėra jų - suformuojama dvikojų vilkų ir meškų
Naikint tuos troleibusus ir kuo greičiau kol nevėlu, jau laikas pereiti prie elektrinių autobusų, nes visam Vilniuj stulpai supuvę, laidai neaišku kelintų metų... Patys troleibusai žiauriai lėti žiedinėse sankryžose, posūkiuose, negali aplenkti priekyje esančių, jei kokia avarija visi troleibusai stovi. Leidžiamas greitis mieste 50 km/h, o jie važiuoja 10-15 km/h, net pagal ket draudžiama važiuoti lėčiau ir trukdyti kitiems eismo dalyviams... Iš vis kaip dar ši atgyvena gyvuoja va imkit pavyzdį iš kautros busikų beveik visada atvyksta pagal grafiką, o troleibusai vėluoja ir vėluoja ir tik straipsniai kas mėnesį, kad dėl avarijos nevažiuoja troleibusai, tai laidai tai dar kas...
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)