Pereiti į pagrindinį turinį

Nuo Kauno iki Rygos – per 55 minutes

2009-06-05 23:59
Kaina: skrydis "airBaltic" lėktuvu iš Kauno į Rygą kainuoja nuo 125 litų.
Kaina: skrydis "airBaltic" lėktuvu iš Kauno į Rygą kainuoja nuo 125 litų. / Tomo Raginos nuotr.

Tarptautiniame Kauno oro uoste vakar nusileido pirmasis oro bendrovės "airBaltic" lėktuvas. Nuo šiol iš Rygos į Kauną jis skris kasdien.

Naujas oro kelias

Vakar po vidurdienio į Kauną atskrido kelios dešimtys keleivių. Didžiąją dalį jų sudarė Latvijos žiniasklaidos atstovai. Po kelių valandų vėl į dangų pakilęs "Fokker 50" lėktuvas į Rygą nuskraidino 16 keleivių ir tos pačios dienos vakarą į Lietuvą atskraidino 23. Lėktuvas pernakvojo Karmėlavoje ir šiandien ryte vėl pakels sparnus į Rygą. Tarp Latvijos sostinės ir Kauno darbo dienomis jis skraidys po du kartus, o savaitgaliais vieno skrydžio bus atsisakoma.

Pirmąją darbo dieną pusšimtį keleivių galintis skraidinti lėktuvas skraidė pustuštis, tačiau "airBaltic" viceprezidentas ir atstovybės Lietuvoje generalinis direktorius Tadas Vizgirda vylėsi, kad ateityje reisas taps labai populiarus.

"Manome, kad atsiras keleivių, kurie automobilius iškeis į lėktuvą", – sakė T.Vizgirda.

Atsiveria daug galimybių

Skrydis truks 55 minutes, o bilietai kainuos nuo 125 litų. Juos galima įsigyti ne tik oro uoste, bet ir kelionių agentūrose. Reisas itin patrauklus dėl atsiveriančių galimybių nuskridus į Rygą. Iš Latvijos nusidriekia daugiau nei pusšimtis kitų "airBaltic" siūlomų oro kelių. Iki šiol kauniečiai Rygą pasiekdavo automobiliais arba važiuodavo į Vilnių. Aviakompanijos lėktuvai jau kurį laiką aktyviai skraido iš Rygos į Vilnių bei Palangą.

Bendrovės lėktuvais iš Vilniaus tiesioginiu reisu galima pasiekti ne tik Rygą, bet ir Kopenhagą, Taliną, tačiau T.Vizgirda sakė, kad apie "airBaltic" tiesioginius skrydžius iš Kauno kitomis kryptimis kol kas negalvojama. Bet kompanijos strategija gali pasikeisti pagerėjus ekonominei padėčiai. T.Vizgirda pabrėžė, kad tuo metu, kai daugelis aviakompanijų dėl krizės patiria nuostolių, "airBaltic" pervežamų keleivių skaičius auga.

Domisi ir kiti vežėjai

Per penkis šių metų mėnesius Kauno oro uostas aptarnavo 7 proc. keleivių mažiau nei pernai per tą patį laikotarpį. Tačiau oro uosto direktorius Arijandas Šliupas mano, kad naujas skrydis į Rygą leidžia viltis, kad metų pabaigoje keleivių skaičius prilygs tam, kuris buvo užfiksuotas pernai – daugiau nei 410 tūkst. keleivių.

Anot A.Šliupo, derybos dėl skrydžio į Ryga su "airBaltic" truko daugiau nei metus.

Dabar aktyviai bendraujama su keliomis kitomis aviakompanijomis, kurios norėtų, kad jų lėktuvai tūptų Kaune, bet derybas pristabdė krizė. Neatmetama tikimybė, kad jos savo vaisius gali duoti jau kitų metų pradžioje.

A.Šliupas teigė, kad "airBaltic" atėjimas paskatins ir kitas aviakompanijas ryžtis žengti į Kauno oro uostą. Akivaizdus besidominčiųjų veikla Kaune padidėjimas jaučiamas nuo praėjusių metų pavasario, kai duris atvėrė naujas, modernus oro uosto terminalas.

Iki šiol iš Kauno oro uosto buvo galima skraidyti tik pigių skrydžių bendrovės "Ryanair" lėktuvais. Jais galima pasiekti Londoną, Dubliną, Birmingamą, Liverpulį, Frankfurą, o nuo liepos – Brėmeną.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų