Parodos gatvės remonto ypatumai pribloškė užsienietį

Parodos gatvės remonto ypatumai pribloškė užsienietį

2012-08-02 23:59
Parodos gatvės remonto ypatumai pribloškė užsienietį
Parodos gatvės remonto ypatumai pribloškė užsienietį / Tomo Raginos nuotr.

Kas suskaičiuos, kiek papildomų išlaidų patiria miestiečiai, kasdien sukdami ratus, nes Parodos gatvė uždaryta? Vis dėlto remontuoti jos neskubama – darbininkų čia neišvysi nei naktimis, nei sekmadieniais.

Svečias iš JAV apstulbo

"Remontui uždaryta tokia svarbi miesto gatvė ir nedirbama naktimis?!" - nuostabos negalėjo sulaikyti iš Los Andželo (JAV) į Kauną atvykęs lietuvis Algis Gulbinas, kuris pats verčiasi statybomis.

Pasak jo, JAV naktį įjungiamas apšvietimas, darbai nesustoja kiaurą parą, kad eismo nepatogumus žmonės justų kiek įmanoma trumpiau.

Svečiui, kadaise gyvenusiam Kaune, nesuprantama, kodėl reikėjo išrausti visą Parodos gatvę. Pasak A.Gulbino, remontuojant gatves Amerikoje, tvarkoma viena gatvės pusė, o kita eismas leidžiamas.

Išgirdęs, kad viena svarbiausių gatvių miesto susisiekimo sistemoje bus tvarkoma metus, jis negalėjo patikėti.

Parodos gatvę tvarkančios bendrovės "Fegda" darbuotojų nesimato ne tik naktimis, bet ir sekmadieniais.

Terminas – metai

Dėl darbo spartos šioje gatvėje savivaldybės Miesto tvarkymo skyriaus vedėjas Aloyzas Pakalniškis patarė bendrauti su rangovu. Sutartyje su "Fegda" numatyta, kad visi darbai turi būti užbaigti kitų metų birželį.

Tačiau rangovas yra žadėjęs, kad viešajam transportui bus leidžiama važiuoti jau artėjantį rugsėjį. Kada galės važiuoti ir lengvieji automobiliai, A.Pakalniškis teigė nežinantis, be tikisi, kad taip pat rudenį. "Bus dar ne viskas užbaigta, tvarkys šaligatvius ir kita", - komentavo savivaldybės atstovas.

"Naktinis darbas yra brangesnis", – svarstė A.Pakalniškis, paklaustas, ar darbai nepaspartėtų, jei būtų dirbama ne vien oficialiomis darbo valandomis.

Dirbti naktimis? Gal juokaujate?

Įmonės "Fegda" projektų vadovas Vytautas Kubilius teigė negalįs atsakyti, kada bus atnaujintas eismas Parodos gatve.

"Tikėkimės, kad rudenį. Nežinau. Yra daug problemų. Kokių? Telefonu paskambinate ir kažko norite", – nenoriai kalbėjo "Fegdos" atstovas.

Išgirdęs klausimą, kodėl nedirbama naktimis bei savaitgaliais, įmonės atstovas nustebo: "Naktimis? Negirdėjau, kad naktimis užsienyje dirbtų."

"Šeštadieniais mes dirbame, o sekmadieniais net prie Stalino nedirbome", – rėžė V.Kubilius. Pasak jo, viršvalandžius būtų galima dirbti tada, jei būtų būtinybė.

Vairuotojams – aplinkiniai keliai

Parodos gatvės remonto darbams skirta apie 7,5 mln. litų. A.Pakalniškio žiniomis, šiuo metu po būsimu nauju asfaltu klojami nauji inžineriniai tinklai.

Gatvę dengs naujo tipo asfaltbetonis, atsiras nauji šaligatviai, kurie bus skirti ne tiek pėstiesiems, bet ir dviratininkams.

Pačioje gatvėje atskiros juostos dviratininkai neturės. "Atsižvelgiant į gatvės plotį, bus paliktos keturios eismo juostos", – pridūrė pašnekovas.

Šiuo metu Kaune dėl remonto uždaryti Panemunės tiltas, A.Juozapavičiaus prospektas, dalis Radvilėnų plento. Taigi vairuotojai ir kitose miesto vietose priversti sukti milžiniškus ratus. Vis dėlto praktika dirbti švenčių dienomis, sekmdieniais ar tamsiuoju paros metu, kad procesas paspartėtų, Kaune nepopuliri.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra

Daugiau naujienų