Pereiti į pagrindinį turinį

Prekybos centrai gaudo euro naudą

2014-12-02 10:12
BNS inf.
T. Urbelionio / BFL nuotr.

Prieš įžengiant į euro zoną, Vilniaus centrinė universalinė parduotuvė (VCUP) mokosi iš kitų Baltijos šalių, jau įsivedusių EURĄ – stiprina savo veiklą ir atsinaujina. Šiais metais prekybos centras į verslo plėtrą ir patalpų rekonstrukciją jau investavo 2 mln. litų.
„Atsargumas yra įprasta strategija po euro įvedimo, todėl prieš jo atėjimą siekiame įsitvirtinti, didindami tiek prekybos centro erdves, tiek pagrindinių verslo žaidėjų skaičių. Tokį pasirinkimą paskatino kaimynų estų patirtis – visi jų prekybos centrai šiuo metu atsinaujina ir plečiasi“, – sako VCUP generalinė direktorė Ona Nevinskienė.

Pasak jos, labai svarbu išlaikyti sėkmingiausias ir per metus labiausiai augusias verslo sritis, tokias kaip maisto, paslaugų, elektronikos ar kosmetikos. I-ojo ir IV-ojo aukštų rekonstrukcija buvo orientuota maksimaliai išnaudoti nuomojamą plotą ir jame vystyti stabiliausių sričių verslus. Siekiant didesnio patrauklumo, planuojama įrengti dar vieną įėjimą nuo Baltojo tilto pusės.

Padidinus VCUP prekybinius plotus I-jame aukšte, dabar visiškai atnaujintas ir IV-asis aukštas – pakeistas išplanavimas, priimti nauji architektūriniai sprendimai. Jame savo prekybos ir paslaugų skyrius atidarė kavinė „Manhaten Ice Dream“, kanceliarinių bei biuro prekių parduotuvė „Pinokis“, navigacijos prekių parduotuvė „Digimax“,  taip pat pirmoji ir kol kas vienintelė Vilniuje odontologijos prekių sala „Sanus Dentes“. Atsinaujino ir VCUP ilgamečiai partneriai – „Euronics“, „Winner sport“, „Savex“.

Kaip rodo naujausi veiklos rodikliai, pasirinkta strategija pasiteisino – kai kurių nuomininkų apyvartos šiemet augo iki 25 proc. Be to, nors VCUP nuomojamas bendras plotas 4-6 kartus mažesnis nei kitų, t.y. sudaro vos 13.049 kv. m., pastaraisiais metais jis vis dažniau įtraukiamas į prekybos centrų lyginamąjį vertinimą, pastebint laipsnišką pelno ir lankytojų srauto augimą.

Siekiant modernizuoti VCUP prekybos centrą, nuo 2003 iki 2014 m. investuota maždaug  51 mln. Lt. Jo apyvarta per 2013 m. pasiekė daugiau nei 67 mln. Lt, o lankytojų srautas išaugo iki 4,6 mln. žmonių per metus.

VCUP yra vienintelis prekybos centras Vilniuje, kuriame savo padalinį kuria VšĮ „Nacionalinis kraujo centras“. Socialiai atsakingi žmonės galės prisijungti prie neatlygintinos donorystės akcijų patogiai ir jaukiai įrengtose patalpose.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų