Pereiti į pagrindinį turinį

Sąskaitą už pokalbius atsiuntė mirusiajai

2009-11-18 09:10
Akibrokštas: sąskaita už telefono pokalbius buvo išsiųsta mirusiam žmogui.
Akibrokštas: sąskaita už telefono pokalbius buvo išsiųsta mirusiam žmogui. / Evaldo Butkevičiaus nuotr.

Žilinskų šeimą pritrenkė antstolių laiškas mirusiai močiutei, kuriame prašoma sumokėti už Anapilin iškeliavusiosios pokalbius. Esą iš telefono, kuris buvo išjungtas iškart po moters mirties, kalbėta.

Pateikė sąskaitą mirusiajai

Kaip ir kasryt Eugenija Žilinskienė, padengusi pusryčių stalą, nuskubėjo prie pašto dėžutės – paprastai šeima pusryčiaudama varto laikraščius, peržiūri gautas sąskaitas.

Tačiau praėjusį antradienį gardūs pusryčiai poniai Eugenijai, jos vyrui, dukrai, žentui ir trims anūkams apkarto. Tarp laikraščių buvo antstolės Brigitos Palavinskienės laiškas.

"Atplėšusį jį pamačiau raginimą sumokėti už anytos telefono pokalbius. Parašyta, kad anyta po mirties kalbėjo telefonu už 170 litų, o jeigu laiku nesumokės, teks taikyti baudą ir suma išaugs iki 300 litų", – stebėjosi E.Žilinskienė.

Veronika Žilinskienė mirė 2006-ųjų spalio 23 d. Iškart po kaunietės mirties šeimos nariai, kaip patys pasakojo, nuvyko į TEO ir pranešė apie įvykį. Telekomunikacijų bendrovės specialistams buvo įteikta V.Žilinskienės mirties liudijimo kopija.

"Paprašėme atjungti telefono liniją, nes anytos bute niekas negyveno", – pasakojo E.Žilinskienė.

Telefonu niekas nesinaudojo?

Ponia Eugenija stebisi, kaip galėjo susidaryti 170 litų sąskaita, jeigu po anytos mirties jos telefonu niekas nesinaudojo. Juolab kad linija buvo atjungta iškart po jos mirties.

"Pastaruosius metus anyta nevaikščiojo ir visiškai nesinaudojo telefonu, tačiau prieš atsisakydami telekomunikacijų bendrovės paslaugų apmokėjome visas sąskaitas", – tikino E.Žilinskienė.

Pamaniusi, kad įvyko klaida, ji surinko informacijos telefono numerį ir iškart buvo sujungta su operatore Lina. Pasidomėjusi Žilinskų atveju, operatorė konstatavo: apmokėti sąskaitą vis dėlto reikės.

"Mirusieji kapuose sąskaitų nepriima, o kodėl tas sąskaitas turėtume apmokėti mes?" – klausė E.Žilinskienė ir pridūrė, kad operatorės atsakymas ją įžeidė.

Įtaria giminaičių klastą

TEO atstovas spaudai Antanas Bubnelis atkreipia dėmesį į skolą, kuri buvo susidariusi jau po buvusios TEO klientės mirties. Esą 2007-ųjų lapkritį kažkas naudojosi telefonu ir vėliau sąskaitą apmokėjo. Esą tuo metu V.Žilinskienės artimieji apie giminaitės mirtį nepranešė ir pageidavo toliau naudotis telefono linija.

Klientei pateiktos sąskaitos rodo, kad kažkas kelis mėnesius naudojosi TEO paslaugomis, bet už jas nemokėjo. Todėl 2007 m. pavasarį buvo pritaikytas dalinis paslaugų ribojimas.

Tų metų balandį, anot A.Bubnelio, mirusiosios artimieji pateikė V.Žilinskienės mirties liudijimą ir paprašė nutraukti sutartį.

"Susidariusi skola už pokalbius jau po klientės mirties nebuvo sumokėta", – pabrėžė TEO atstovas.

Jis supranta, kad situacija, kai antstoliai siunčia informaciją mirusiosios klientės vardu, nėra visiškai korektiška. Tačiau, A.Bubnelio teigimu, bendrovė neturi galimybės gauti informacijos apie mirusį klientą, kol apie tai neinformuoja jo artimieji.

Mirusiesiems sąskaitų nesiunčia

Neperrašius sutarties kito kliento vardu, informacinėse sistemose išlieka įrašai su buvusio kliento duomenimis – tad ir šiuo atveju laiškai buvo siunčiami turimu adresu. Be to, už suteiktas paslaugas po V.Žilinskienės mirties esą turėtų mokėti mirusio asmens teisių perėmėjai.

TEO primena, kad mirusiojo artimiesiems pageidaujant nutraukti sutartį dėl paslaugų teikimo, klientų aptarnavimo skyriuje reikia pateikti mirties liudijimą ar jo kopiją. Su juo turi būti pateikiamas prašymas dėl paslaugų sutarties nutraukimo. Tokį dokumentą atnešti gali mirties liudijimą pateikęs asmuo – giminaitis ar mirusįjį prižiūrėjęs socialinis darbuotojas. Prašymus į TEO galima atsiųsti ir registruotu paštu.

Kliento mirties atveju, gavus šiuos dokumentus, sutartis būna nutraukiama, o pateiktos sąskaitos anuliuojamos.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų