Žlungančios bendrovės "flyLAL-Lithuanian Airlines" akcininkų atstovas Gediminas Žiemelis nukentėjusiems oro linijų bendrovės klientams siūlo kompromisą. Vienas jo elementų – siekti, kad būtų pradėtas Susisiekimo ministerijos veiklos tyrimas.
"Siūlome inicijuoti LR susisiekimo ministerijos vadovybės ir jai pavaldžių įmonių veiklos tyrimą, nustatant aplaidumo faktus, neveiklumą ir savo veikimu bei neveikimu galimą žalos Lietuvos Respublikos piliečiams ir ekonomikai padarymą", – teigiama G.Žiemelio laiške "flyLAL" klientams.
Vis dėlto "flyLAL" akcininkas neturi gerų žinių nukentėjusiems keleiviams. Pasak jo, didžioji dalis pinigų, sumokėtų už atšauktus skrydžius, nukeliavo į Tarptautinio Vilniaus oro uosto sąskaitą.
Keleiviams, kurių dauguma prarado keturženkles sumas, G.Žiemelis siūlo po 500 litų. Tiesa, ne į kišenę, o į "flyLAL" grupei priklausančią kelionių agentūrą "BPC Travel" – ten būtent už šią sumą būtų galima pirkti lėktuvo bilietus.
"Visi iniciatyvinės grupės nariai lieka kreditoriais likusiai reikalavimo daliai (sumokėjus 500 litų), neatsisako savo skolos, atstovauja savo teisėms siekdami išieškoti visą sumą. Tačiau viešų pretenzijų komentarais ir raštais dėl kelionės nebereiškia", – siūlo verslininkas.
G.Žiemelis taip pat siūlo nukentėjusiems keleiviams prisidėti ginant "flyLAL" interesus bylinėjantis su konkurente "airBaltic", iš kurios Lietuvos oro linijų bendrovė siekia prisiteisti 200 mln. litų. Verslininko pasiūlymas nustoja galioti penktadienį.
Neoficialiomis žiniomis, "flyLAL" klientų iniciatyvinė grupė su tokiu pasiūlymu sutikti nesiruošia.
Primename, kad pirmadienį susisiekimo ministras Eligijus Masiulis kreipėsi į Generalinę prokuratūrą, prašydamas pradėti tyrimą dėl galbūt tyčinio "flyLAL" bankroto.
Vizijose – nauja nacionalinė bendrovė
Susisiekimo ministerija turi viziją įkurti naują bazinę šalies nacionalinę oro bendrovę.
Susisiekimo viceministras Arūnas Štaras sakė, kad naujai nacionalinei oro linijų bendrovei sukurti galėtų būti panaudota ir dalis bankrutuojančios "flyLAL" bazės.
Jo teigimu, jei atsirastų investuotojas, kuris norėtų Lietuvoje užsiimti skrydžiais, jam dėl to nekiltų jokių bėdų. Tačiau jei tokia įmonė norėtų gauti nacionalinės bendrovės statusą, 51 proc. jos akcijų turėtų priklausyti arba Lietuvos valstybei, arba šalies verslininkams. "Investuotojo paieška – sudėtingas klausimas. Jeigu kas nors pareikš norą, kaip buvo pasirodę žinių apie Kinijos oro linijų bendrovės parodytą dėmesį, stengsimės investuotojams padėti. Jeigu bus parodytas dėmesys, investuotojai turi teisę tikėtis paramos", – sakė A.Štaras.
Ketvirtos didžiausios Kinijos oro bendrovės "Hainan Airlines" atstovai, kurie atsiuntė Susisiekimo ministerijai klausimų sąrašą, bus kviečiami atvykti į Lietuvą ir susipažinti su galimybėmis čia investuoti.
BNS inf.
Naujausi komentarai