Sostinės turizmo rinkodaros strategijoje Kinija yra svarbi tolima šalis, kurioje bus siekiama padidinti Vilniaus žinomumą ir pasiūlyti kinams naujų turizmo ir verslo paslaugų. Pastaraisiais metais kinų turistų skaičius išaugo 28 procentais. Remiantis apgyvendinimo įstaigų statistika, pernai Vilnių aplankė daugiau kaip 7 tūkstančiai svečių iš Kinijos, iki tol kasmet atvažiuodavo apie 4-5 tūkstančius. Roger Qiu atvyko į Lietuvą pamatyti, ką mes galime pasiūlyti turistams iš Kinijos, ar patraukli mūsų miesto investicinė aplinka.
„Vilnius yra jaunas gyvas ir sparčiai augantis ir didelį potencialą turintis Europos ateities miestas, kuriame geras verslo klimatas, gyvenimo kokybė, švarus vanduo ir oras, per pastaruosius metus čia įsikūrė 16 naujų užsienio verslo paslaugų ir technologijų centrų. Siekiame, kad miestas ir viešasis transportas taptų draugiškesnis miesto svečiams, Vilnius džiugina kultūros ir sporto renginių gausa“, – sakė miesto meras.
Miesto meras savo ruožtu domėjosi – ko kinų turistai ieško Europoje ir diskutavo, kokių specifinių turizmo paslaugų jiems gali pasiūlyti Vilnius. Pirmąkart Vilniuje viešintį Roger Qiu labiausiai nustebino mūsų didmiesčio tyla ir švara, istorijos, modernumo ir kosmopolitiškumo balansas – visa tai yra patrauklu ir daro įspūdį kinų turistams.
Vilniaus meras atkreipė svečio dėmesį, kad Vilnius turi ir keletą labai išskirtinių ir patrauklių turistams aktyvaus laisvalaikio pramogų – tai skrydžiai oro balionais virš miesto ir pasiplaukiojimas baidarėmis Nerimi pačiame miesto centre. Dar vienas akivaizdus Vilniaus pranašumas – geriausias belaidžio interneto (Wi-Fi) tinklas, už duomenų išsiuntimo ir parsisiuntimo greitį mus giria visi iš svetur atvykę svečiai.
„Ctrip“ turizmo kompanijos atstovui pristatyta kuriama nauja agentūra „GO Vilnius“, kuri rūpinsis, kad miesto investicinė aplinka taptų dar patrauklesnė, o per 2016 metus į Vilnių atvyktų 1,03 mln. turistų, ji taip pat aktyviai prisidės prie bent 5 tarptautinių technologijų kompanijų ir fondų atėjimo.
Svečias iš Šanchajaus jau apžiūrėjo Vilniaus senamiestį, Užupį, dar lankysis Trakuose, Kaune bei Druskininkuose, kur domėsis pačiomis įvairiausiomis ir išskirtinėmis turizmo galimybėmis ir paslaugomis: nuo vestuvių organizavimo turistams, sveikatos, kultūros, nuotykių turizmo iki konkrečių viešbučių apžvalgos. Tikimasi, kad po šios šalies pažintinės kampanijos jau šią vasarą Vilnius sulauks daugiau turistų iš Kinijos.
Naujausi komentarai