- Milena Andrukaitytė, BNS
- Teksto dydis:
- Spausdinti
-
Vilnius – Europos „G taškas“: kilęs ažiotažas atkreipė pasaulio dėmesį
-
Vilnius – Europos „G taškas“: kilęs ažiotažas atkreipė pasaulio dėmesį
-
Vilnius – Europos „G taškas“: kilęs ažiotažas atkreipė pasaulio dėmesį
-
Vilnius – Europos „G taškas“: kilęs ažiotažas atkreipė pasaulio dėmesį
-
Vilnius – Europos „G taškas“: kilęs ažiotažas atkreipė pasaulio dėmesį
-
Vilnius – Europos „G taškas“: kilęs ažiotažas atkreipė pasaulio dėmesį
-
Vilnius – Europos „G taškas“: kilęs ažiotažas atkreipė pasaulio dėmesį
-
Vilnius – Europos „G taškas“: kilęs ažiotažas atkreipė pasaulio dėmesį
Vilniaus miesto savivaldybė ketvirtadienį pradeda turizmo skatinimo kampaniją, kur sostinė bus reklamuojama kaip Europos „G taškas“.
Vilniaus kaip „G taško“ reklama dar iki oficialios kampanijos pradžios sulaukė per 900 publikacijų užsienyje, sako „Go Vilnius“ direktorė Inga Romanovskienė.
Pasak „Go Vilnius“ direktorės, kilęs ažiotažas atkreipė pasaulio dėmesį: „Nėra to blogo, kas neišeitų į gerą. Dar prieš kampanijos startą, šiam rytui mes turėjome 937 publikacijas užsienio žiniasklaidoje“.
Kaip teigė vadovė, apie Vilniui skirtą kampaniją pranešė didieji JAV, Jungtinės Karalystės portalai – „The New York Times“, „The Washington Post“, „The Independent“, televizijos reportažą ketvirtadienį išleidžia naujienų agentūra „Reuters“.
Anot I. Romanovskienės, dauguma publikacijų yra neutralios, pristatančios kampaniją bei jos sukeltas reakcijas. Atliekamo monitoringo metu penkios iš daugiau kaip 900 publikacijų, buvusių šį rytą, įvertintos kaip neigiamos.
„Mes ne tik fiksuojame publikacijų skaičių, bet turime ir monitoringo įrankį, kuris suskirsto į neutralią, negatyvią ir pozityvią. Mes stebime, ir neigiamai buvo įvertintos penkios“, – sakė „Go Vilnius“ vadovė.
Žmonės, kurie nesuvokia skirtumo tarp seksizmo ir seksualumo, tiesiog draudžia viską. Jų reakcija: „Seksas?! Drausti!“
Turizmo skatinimo kampaniją, kur sostinė bus reklamuojama kaip Europos „G taškas“, Vilniaus miesto savivaldybė pradėjo ketvirtadienį.
Reklamą vykdysianti sostinės turizmo ir verslo plėtros agentūra „Go Vilnius“ teigia, kad panaudojusi žodžių žaismą ir metaforas siekė pristatyti Vilnių kaip miestą, į kurį atvykus patiriamas malonumas, o reklama nėra vulgari.
Reklamos kampanijos idėją sukūrė reklamos mokykloje „Atomic Garden“ mokęsi vilniečiai Jurgis Ramanauskas, Skaistė Kaurynaitė ir Ugnius Mikšta.
„Pagrindinė kampanijos įžvalga yra ta, kad niekas nežino, kur Vilnius iš tikrųjų yra, bet kai tik sužino ir atvažiuoja, visi pamilsta mūsų miestą. (...) Kai supratome, kad yra vieta, kurios niekas nežino, bet kai ją atranda, visi būna labai patenkinti, g-taško analogija pasisiūlo lyg savaime“, – pasakojo J. Ramanauskas.
Lietuvoje kelerius metus gyvenantis „Atomic Garden“ kūrybos vadovas eksperto Antonio Bechtle stebėjosi, kad kampanija sulaukė priekaištų, esą ji seksistinė ir panašiai.
„Aš girdėjau sakant, kad tai seksistinė reklama. Akivaizdu, tie žmonės nemato skirtumo tarp seksistinio ir seksualaus. Seksualumo komponentas jokiu būdu nereiškia seksizmo, kuris yra agresija, diskriminacija. Ši kampanija neturi nieko bendro su diskriminacija“, – kalbėjo A. Bechtle.
„Žmonės, kurie nesuvokia skirtumo tarp seksizmo ir seksualumo, tiesiog draudžia viską. Jų reakcija: „Seksas?! Drausti!“. Aš užsienietis, bet tai labai skamba kaip Sovietų sąjunga“, – sakė A. Bechtle.
Šią savaitę Berlyne ir Londone pasirodysianti reklama, daugiausia internete, skelbs: „Vilnius yra Europos G taškas. Niekas nežino, kur jis, bet kai jį randa – tai nuostabu“.
Reklamos plakate pavaizduota jauna mergina, sugniaužusi paklodę–žemėlapį ties ta vieta, kur turėtų būti Vilnius.
Reklamos kampanija vyks vieną mėnesį. Jos metu 18–35 metų vartotojams socialiniuose tinkluose ir „Google“ platformoje Jungtinėje Karalystėje ir Vokietijoje bus rodomi reklamos skydeliai ir vaizdo klipai, kurie ves į tinklapį www.vilniusgspot.com.
Jame, siekiant išlaikyti lankytojų dėmesį ir paskatinti juos pažinti Vilnių, bus kviečiama žaisti specialų žaidimą: čia bus pateikiama keletas klausimų, tuomet lankytojui bus pasiūlytas asmeniškai jam pritaikytas Vilniaus lankytinų vietų žemėlapis.
Vyriausybė anksčiau yra prašiusi Vilniaus savivaldybės atidėti reklamos kampanijos pradžią iki kol baigsis rugsėjį vyksiantis popiežiaus Pranciškaus vizitas.
Lietuvos Katalikų bažnyčia yra išsakiusi kritiką, kad „G taško“ reklama stiprina Vilniaus kaip sekso turizmo miesto įvaizdį.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Pasaulinei mamų psichikos sveikatos dienai paminėti skirta eisena sutraukė per 1 tūkst. dalyvių3
Trečiadienį Vilniuje vykusiame ėjimo renginyje „Stipresnės kartu“, skirtame paminėti Pasaulinę mamų psichikos sveikatos dieną, dalyvavo daugiau nei tūkstantis žmonių. ...
-
Planuojama skirti patalpas Konstantinopolio stačiatikių egzarchato kanceliarijai ir rezidencijai8
Vyriausybė planuoja Konstantinopolio patriarchato egzarchato kanceliarijai ir rezidencijai skirti patalpas Antakalnyje. ...
-
Sostinės paplūdimių prieigose įsigalioja mokestis už automobilių stovėjimą3
Sostinės paplūdimių prieigose nuo trečiadienio pradedama rinkti sezoninė vietinė rinkliava už transporto priemonių parkavimą gatvėje. ...
-
Minint Lietuvos narystės 20-metį, TV bokšte suplazdės Europos Sąjungos vėliava3
Minint Lietuvos narystės Europos Sąjungoje (ES) 20 metų jubiliejų, trečiadienį Vilniaus televizijos bokšte bus iškelta Bendrijos vėliava. ...
-
Profsąjungų atstovai surengė eitynes ir mitingą: „Atriškit rankas ginti savo teises“30
Trečiadienį minint Tarptautinę darbo dieną Vilniuje iki 1 tūkst. žmonių susirinko į profsąjungų rengiamą mitingą ir eitynes, reikalaudami mažiau suvaržymų streikams. ...
-
Vilniaus savivaldybė: Nacionalinio stadiono projektas gali pigti 25 tūkst. eurų14
Atsižvelgus į Viešųjų pirkimų tarnybos (VPT) pastabas, daugiafunkcio komplekso su nacionaliniu stadionu projektas miestui ir valstybei gali pigti 25 tūkst. eurų – iki 157,23 mln. eurų, tačiau būsimas koncesininkas atsisakytų anksčiau s...
-
Prie Prezidentūros – aistros dėl „Rail Baltica“: nereikia tų pinigų, čia yra širdis4
Prie Prezidentūros vyksta protestas dėl „Rail Baltica“ geležinkelio vėžių statybos. Į sostinę atvykę Panevėžio rajono gyventojai piktinasi, kad buldozerių bus nugriautos bent dvi dešimtys gyvenamųjų namų. Gali nukentėti ir ku...
-
Piketas prieš „Rail Baltica“: Panevėžio krašto gyventojai prašo prezidento imtis iniciatyvos2
Antradienio vidudienį Daukanto aikštėje prie Prezidentūros keliolika vadinamosios „Rail Baltica“ viešojo intereso gynimo grupės aktyvistų susirinko į piketą, taip išreikšdami kritiką šio geležinkelio tran...
-
Vilnius skelbia šildymo sezono pabaigą1
Vilniaus miesto savivaldybė skelbia antradienį baigianti šildymo sezoną. ...
-
Vilniuje bus atvertas naujas paplūdyms: ką svarbu žinoti gyventojams?3
Lietus ir vėsuma, panašu, traukiasi ir į šalį atkeliauja šiltesni orai. Tam jau ruošiasi sostinės paplūdimius prižiūrinti „Grinda“. Poilsiautojai paplūdimiuose jau laukiami, vilniečiams atveriama ir nauja poilsi...