Pereiti į pagrindinį turinį

Kelionių organizatorius „Freshtravel“ bankrutavo fiktyviai?

2017-06-01 07:59
BNS inf.

Teisėsauga baigė tyrimą dėl galbūt nusikalstamo įmonės „Freshtravel“ bankroto, byla perduodama teismui.

T. Lukšio / Fotobanko nuotr.

BNS žiniomis, teisėsauga įtarimus dėl nusikalstamo bankroto pareiškė buvusiam įmonės vadovui Gediminui Keriui.

Finansinių nusikaltimų tyrimų tarnyba (FNTT) pranešė, kad įmonės vadovas prieš pat paskelbiant bankrotą, sau ir kitiems asmenims išmokėjo beveik 70 tūkst. eurų, o kelionių paketus beveik pusmetį įmonė pardavinėjo už savikainą ir pigiau.

„FNTT surinkti duomenys rodo, kad įmonės bankrotas galėjo būti nusikalstamas (...). Tuometiniam bendrovės vadovui yra pareikšti įtarimai dėl nusikalstamo bankroto, skolininko nesąžiningumo, dokumentų suklastojimo ir apgaulingo apskaitos tvarkymo“, - teigiama FNTT pranešime.

BNS žiniomis, įtarimai dėl nusikalstamo bankroto pareikšti buvusiam „Freshtravel“ direktoriui G.Keriui. Jam paskirta kardomoji priemonė – rašytinis pasižadėjimas neišvykti. 185 tūkst. eurų vertės jo ir bendrovės turtas, įskaitant ir lėšas, pervestas kitoms įmonėms, areštuotas.

Bendrovė nemoki tapo dar 2014-ųjų lapkritį, sprendimas dėl jos bankroto įsiteisėjo pernai gegužę.

Pasak FNTT, nuo galimos nusikalstamos veiklos nukentėjo keli tūkstančiai klientų - bendrovei stabdant savo veiklą keliose užsienio šalyse, buvo įstrigę apie 470 keliautojų.

Nustatyta, kad nuo 2014 metų vidurio, kai bendrovės veikla buvo nuostolinga, į kelionės paketo kainą nebuvo įskaičiuojamos jos veiklos sąnaudos – darbuotojų atlyginimai, komunaliniai mokesčiai, patalpų nuoma ir kiti. Bendrovė iki paskutinės dienos kelionių paketus pardavinėjo už savikainą.

Kaip nurodo FNTT, įmonė tapo nemoki, tačiau jos vadovas, prieš sustabdant veiklą, sau ir dar vienam asmeniui iš įmonės sąskaitų išmokėjo per 67 tūkst. eurų, o vienai darbuotojai - darbo užmokestį.

Tuo metu įmonė turėjo 142 kreditorius, taigi skolininkas elgėsi galbūt nesąžiningai.

Bendrovės vadovas tyrėjams aiškino, kad mažesnėmis kainomis buvo siekiama pritraukti klientų, o vėliau, situacijai pasitaisius, kelionių kainas kelti - esą veiklos pradžioje kitaip konkuruoti buvo pernelyg sudėtinga.

Tyrimą organizavo ir jam vadovavo Vilniaus apygardos prokuratūra.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų