Vilniaus policija kol kas nepateikė įtarimų viešojo transporto vairuotojui, po kurio autobuso ratais sekmadienį žuvo vaikas ir moteris.
Vilniaus apskrities vyriausiojo policijos komisariato Kelių policijos valdybos Nusikalstamų veikų eismo saugumui skyriaus viršininkas Alvaras Bacevičius BNS sakė, kad įvykis tiriamas, praėjo per mažai laiko, kad būtų galima išaiškinti visas aplinkybes.
Tragiška eismo nelaimė sostinėje įvyko apie 14.53 val. Laisvės prospekto ir Rygos gatvės sankryžoje.
46 maršruto autobusas "Volvo 7700", kurį vairavo 59 metų I.B., sukdamas į dešinę, partrenkė ir mirtinai sužalojo per pėsčiųjų perėją ėjusias pėsčiąsias - 69 metų J.L. ir 8 metų mergaitę. Jos žuvo vietoje.
Bendrovės "Vilniaus viešasis transportas" Eismo saugumo ir kontrolės skyriaus viršininkas Tadeušas Lavrynovičius BNS sakė, kad autobuso vairuotojas iki šiol yra ištiktas šoko, ketinama išleisti į atostogas.
"Jis parašė paaiškinimą, kad negali suprasti, kaip tai įvyko - iš kur po ratais atsirado žmonės. Kai darė dešinį posūkį, nieko nebuvo", - BNS sakė T.Lavrynovičius.
Jis spėja, kad galbūt pėsčiosios neįvertino atstumo ir autobuso posūkio trajektorijos - galėjo per arti stovėti važiuojamosios kelio dalies, o sukantis autobusui - per arti galinės autobuso dalies. Pasak T.Lavrynovičiaus, šią versiją sustiprina tai, kad abi nukentėjusiosios, pirminiais policijos duomenimis, buvo sužalotos galinių autobuso ratų.
Autobuso vairuotojas įmonėje dirba apie 8 metus, ramaus būdo vairuotojui pastabų neturėjo nei keleiviai, nei darbdaviai. Avarijos metu jis buvo blaivus.
"Vilniaus viešojo transporto" atstovas viliasi, kad nelaimės aplinkybes padės išaiškinti sankryžoje įrengtos vaizdo kameros.
Policijos atstovas sakė, kad avaringumo situacija Vilniaus viešajame transporte nėra gera.
"Negaliu sakyti, kad avarijų daugėja, bet jų nemažai. Galėtų tiek ir nebūti", - sakė jis.
Policija dažniausiai gauna pranešimus apie autobusuose ar troleibusuose nukritusius keleivius. Susižaloja ir vaikai, ir suaugusieji. Pareigūnas norėtų, kad visuomeninio transporto vairuotojai būtų labiau dėmesingesni.
BNS anksčiau kalbinti sostinės pareigūnai yra minėję, kad pranešimus apie autobusuose ar troleibusuose nukritusius pranešimus registruoja kas tris-keturias dienas.
"Pagrindinis vairuotojo tikslas - saugiai nuvežti iš taško A į tašką B. Mūsų visų problema - kad pernelyg daug pasitikima technikos galimybėmis. Juk pėstysis gali nespėti pereiti gatvės, paslįsti. Mes ne visada matome, koks šviesoforas dega kitam eismo dalyviui ", - sakė A.Bacevičius.
Naujausi komentarai