– Kada prasidėjo šiandienos grūstys?
– Grūstys prasidėjo po 7 val. Tai yra įprastas rytinio piko metas, kai Vilniuje susidaro spūstys. Tačiau šiandien turėjome netipinę situaciją. Dėl kelių eismo įvykių mieste buvo paralyžiuotos tam tikros gatvės, todėl vairuotojai spūstyse praleido nuo vienos iki kelių valandų.
– Kokios buvo pagrindinės šios situacijos priežastys?
– Pagrindinė priežastis – eismo įvykiai. Vienas jų prasidėjo apie 8.30 val. ryto ir prisidėjo prie kito, anksčiau įvykusio incidento Gariūnų gatvėje. Iki 12 val. Vilniuje buvo užfiksuota apie 40 eismo įvykių įvairiose miesto dalyse. Tai reikšmingai apsunkino sklandų eismą.
– Ar šie įvykiai buvo rimti?
Dauguma jų buvo smulkūs techniniai eismo įvykiai, tačiau kai kurie apėmė daugiau nei du automobilius – kartais susidūrė trys ar net keturi automobiliai. Tokiais atvejais vairuotojams buvo sudėtingiau užpildyti deklaracijas, reikėjo policijos įsikišimo. Policija buvo kviečiama greitai atvykti į įvykio vietas, kad padėtų užpildyti dokumentus ir atlaisvintų kelius.
– Buvo ir tokių atvejų, kai vairuotojai sutaria dėl kaltės, tačiau vis tiek kokį pusvalandį pildo deklaraciją stovėdami antroje eismo juostoje. Ar taip elgtis galima?
– Aišku, elgtis galima, bet jei aiškus eismo įvykio kaltininkas ir pripažįsta savo kaltę, rekomenduojama kuo greičiau užpildyti pagrindinius eismo įvykio deklaracijos duomenis ir pasitraukti į saugią vietą. Jei transporto priemonės gali važiuoti, verta nuvykti į artimiausią stovėjimo aikštelę ir ten užbaigti deklaraciją.
Visas LNK reportažas – vaizdo įraše:
– Ar tokių rytų kaip šis dažnai pasitaiko?
– Taip, ypač kalėdiniu laikotarpiu, kai eismas tampa intensyvesnis. Spūstys fiksuojamos ne tik rytinio ir vakarinio piko metu, bet ir dieną, kai žmonės vyksta į prekybos centrus ar lankosi Senamiestyje prie kalėdinės eglutės.
– Koks būtų jūsų patarimas, kaip būtų galima išvengti spūsčių?
– Rekomenduojama planuoti keliones iš anksto, numatyti daugiau laiko ir, jei įmanoma, pasirinkti mažiau intensyvius važiavimo laikus.
Naujausi komentarai