Lietuvos aludarių gildijos prezidentas Saulius Galadauskas pripažino, kad alaus vartojimas mažėja, ir spėjo, kad šių metų rodikliai, palyginti su 2011-aisiais, bus prastesni maždaug 5 procentais.
Prekybos tinklai, prasidėjus krizei patyrę didžiulį alaus pardavimo smukimą, tvirtina, kad rodikliai stabilizavosi ar net ėmė kopti aukštyn, penktadienį rašo savaitraštis „15min“.
„Norfa“ kas mėnesį parduoda vidutiniškai po 2 mln. litrų alaus, apyvarta po truputį auga, bet pagal pardavimų rodiklius nuo 2008-ųjų pasiekimų atsilieka 15-20 proc.„Maxima“ ir „Rimi“ alaus parduoda panašiai kaip pernai, „Iki“ - 3 proc. mažiau.Kol kas aludarius guodžia sėkmingas eksportas, daugiausia į Rusiją (šiemet išaugo pusantro karto), Didžiąją Britaniją, Airiją, Norvegiją, Lenkiją, JAV.
„Švyturys-Utenos alus“ vėl eksportuoja alų į Austriją, skverbiasi į Vengrijos rinką. Iš viso Lietuvos gamintojai alų eksportuoja į 35-40 šalių.
Naujausi komentarai