„Baltika Lietuva“ fiksuoja pardavimų stabilizavimąsi Pereiti į pagrindinį turinį

„Baltika Lietuva“ fiksuoja pardavimų stabilizavimąsi

2011-01-05 17:41
„Baltika Lietuva“ fiksuoja pardavimų stabilizavimąsi
„Baltika Lietuva“ fiksuoja pardavimų stabilizavimąsi / Evaldo Butkevičiaus nuotr.

Neaudituotais duomenimis, mažmeninės drabužių prekybos bendrovės „Baltika Lietuva“ pardavimai buvo 17,8 proc. mažesni nei 2009 m.

Nepaisant neigiamo metinio rezultato, 31 „Monton“, „Mosaic“, „Baltman“ ir „Ivo Nikkolo“ parduotuvę Lietuvoje valdančios bendrovės pardavimų kreivė kyla aukštyn, rodydama pardavimų stabilizavimąsi ir mažėjantį apyvartos nuosmukį.

Pardavimų stabilizavimosi tendencijas rodo ir ketvirčių rezultatai: trečiąjį 2010 m. ketvirtį pardavimai buvo 14 proc. mažesni nei 2009 m., o ketvirtąjį ketvirtį – 5 proc. mažiau nei tuo pačiu laikotarpiu užpernai.    

Motininė „Baltika Lietuva“ bendrovė „Baltika Group“ neaudituotais konsoliduotais duomenimis 2010 m. pardavė prekių už 52.2 mln. eurų, tai yra 8 proc. mažiau nei 2009 m.

Gruodžio pabaigoje bendrovei „Baltika Group“ priklausė 120 parduotuvių 6 Europos rinkose, kurių prekybinis plotas siekia 24,4 tūkst. kv. metrus. Tai 13 parduotuvių mažiau nei 2009 m. – 2010 m. bendrovė uždarė 19, atidarė 6 naujas parduotuves.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra