Pereiti į pagrindinį turinį

Čili: „EuroBasket 2011“ verslui naudingas

2011-09-08 21:17
Čili: „EuroBasket 2011“ verslui naudingas
Čili: „EuroBasket 2011“ verslui naudingas / Kęstučio Vanago (BFL) nuotr.

Didžiausią restoranų tinklą Lietuvoje valdanti bendrovė „Čili Holdings“ pasibaigusį pirmąjį Europos vyrų krepšinio čempionato etapą, kurio rungtynės vyko Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje ir Alytuje, vertina palankiai.

Šiuose šalies miestuose pastebimai šoktelėjo „Čili“ restoranų lankytojų skaičius, nemažą jų dalį sudarė svečiai iš užsienio. Bendrovės atstovų teigimu, didžiausias sporto įvykis šalies istorijoje naudingas ne tik pelno prasme, bet ir yra puiki reklama tarptautinėje erdvėje.

„Mūsų restoranų darbuotojai buvo priversti didinti tempą, kad suspėtų kokybiškai patarnauti visus pageidaujančius paragauti siūlomų patiekalų. Tarp užsieniečių didžiausio populiarumo sulaukė tradiciniai lietuviški patiekalai: bulviniai blynai, bulvių plokštainis, cepelinai. Ragaujama buvo šaltibarščių, įvairių picų“, - sakė UAB „Čili Holdings“ Pardavimų departamento direktorius Rolandas Pakalniškis.

Keturiuose lietuvos miestuose dirbę užsienio šalių žurnalistai atkreipė dėmesį į „Čili“ pasiruošimą „EuroBasket 2011“ renginiams. Didžiausią įspūdį jiems padarė specialiai krepšinio šventei sukurtas „Sirgalių meniu“. Prancūzijoje leidžiamo žurnalo „Le Monde“ žurnalistai savo tinklaraštyje akcentavo, kad nelieka abejonių, jog patekai į krepšinio šalį, kur visa aplinka perteikia čempionato nuotaiką. Prie šio straipsnio publikuotose nuotraukose užfiksuotas „Sirgalių meniu“, kuris palyginamas su atviruku.

„Skyrėme didelį dėmesį tinkamai pasirengti Europos čempionatui. Sukūrėme ne tik specialų meniu, bet užsitikrinome galimybę tiesiogiai transliuoti visas čempionato kovas, įrengėme papildomus televizijos ekranus. Tiek paprasto aistruolio, tiek sporto žurnalisto patogumui „Čili“ restoranuose veikia bevielio interneto ryšys. Drauge su partneriais vykdome smagias akcijas ir žaidimus“, - teigė R. Pakalniškis.

„EuroBasket 2011“ kovoms persikėlus į Vilnių, „Čili“ restoranai krepšinio gerbėjams siūlo išskirtines restoranų erdves, kurių interjeras alsuoja šios sporto šakos tematika. Trys didžiausi sostinės „Čili“ restoranai įrengė specialias „Sirgalių zonas“.

„Suprantame, kad ne visi norintys stebėti čempionato rungtynes pateks į arenas, tad stengėmės savo restoranuose sukurti kuo geresnes sąlygas jas stebėti ekranuose ir drauge džiaugtis pergalėmis. Orientuodamiesi į užsienio svečius meniu pateikiame ne tik lietuvių, bet ir anglų, rusų, lenkų kalbomis“, - kalbėjo „Čili“ atstovas.

Trylikoje didžiausių „Čili“ restoranų jau galima atsiskaityti ir naująja, inovatyvia mokėjimo sistema „MokiPay“.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų