„Čili“ sėkmingai pardavinėja savo franšizę kaimyninėse šalyse Pereiti į pagrindinį turinį

„Čili“ sėkmingai pardavinėja savo franšizę kaimyninėse šalyse

2011-03-01 19:02
„Čili“ sėkmingai pardavinėja savo franšizę kaimyninėse šalyse
„Čili“ sėkmingai pardavinėja savo franšizę kaimyninėse šalyse / A.Ufarto (BFL) nuotr.

Lietuviško kapitalo įmonės ir jų prekių ženklai vis labiau domina ir užsienio verslininkus. Pastaraisiais metais „Čili Holdings“ ypač daug pastangų dėjo prekinio ženklo populiarinimui užsienyje.

Užsienio rinkų paiešką paspartino  Europos Sąjungos ir Lietuvos Vyriausybės finansuojamas projektas „UAB „Čili Holdings“ eksporto rinkų plėtra didinant įmonės prekės ženklo žinomumą“. Šis projektas yra finansuojamas pagal programą „Naujos galimybės“, jam skirta per 100 tūkst. litų.

Įgyvendindama plėtros strategiją, bendrovė sėkmingai taiko franšizės verslo modelį. „Čili Holdings“ generalinio direktoriaus Valdo Tekoriaus teigimu, tai efektyvus būdas plėstis ne tik Lietuvoje, bet ir užsienyje.

„Franšizės verslas mums mažiau rizikingas bei reikalaujantis mažesnių investicijų nei nuosavi padaliniai. O verslininkai gaudami teisę naudoti jau gerai žinomą „Čili“ vardą išvengia sudėtingo verslo starto, nebereikia investuoti į prekinio ženklo kūrimą ir pristatymą visuomenei“, - teigė V. Tekorius.

„Čili Holdings“ jau dalyvavo franšizės parodose Didžiojoje Britanijoje (The Franchise Show), Rusijoje, Lenkijoje, Rumunijoje, Ukrainoje. Artimiausiu metu ruošiasi parodoms Prancūzijoje, Kazachstane. Įmonės vadovo teigimu, plėtros strategijoje numatyti prioritetai – namų rinka – Lietuva, Latvija bei kaimyninės šalys, iš kurių šiandien galima išskirti tris: Baltarusiją, Estiją ir Lenkiją.

Kaip puikų verslo plėtros pavyzdį „Čili Holdings“ pateikia vystomą veiklą Latvijoje. Čia veikia 20 restoranų, 8 iš jų verslas vystomas franšizės pagrindu. „Čili“ restoranai veikia ne tik Rygoje, bet ir dar šešiuose šalies miestuose. Iš viso „Čili“ tinklo restoranuose Latvijoje sukurta per 400 darbo vietų. Kovo mėnesį duris atvers dar viena nauja picerija, kitų dviejų atidarymai numatyti šių metų rudenį. 2010 m. metais Latvijoje veikiančių restoranų pardavimai lyginant su 2009 m. augo 7 proc.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra