"Čili" veiklą pernai įvertino 4500 lankytojų Pereiti į pagrindinį turinį

"Čili" veiklą pernai įvertino 4500 lankytojų

2011-03-30 19:24
"Čili" veiklą pernai įvertino 4500 lankytojų
"Čili" veiklą pernai įvertino 4500 lankytojų / Andriaus Ufarto (BFL) nuotr.

Pernai 11 metų taikoma galimybe pareikšti savo nuomonę apie "Čili" restoranus telefonu ir elektroniniu paštu pasinaudojo daugiau kaip 4500 lankytojų.

Pasak restoranų tinklo administracijos, nors pasitaiko ir skundų, besikreipiantieji dažniausiai dėkoja už gerą ir operatyvų padavėjų, barmenų darbą bei skanų maistą.

„Dirbant aptarnavimo srityje, ypač svarbu užsitikrinti grįžtamąjį ryšį iš klientų. Tai vienas iš efektyviausių būdų sužinoti savo stipriąsias ir silpnąsias puses. Šiais metais mūsų „karštąja linija“ pasinaudojo daugiau kaip 500 klientų. Apibendrinus pateikiamų nuomonių, atsiliepimų srautą, galima išskirti, kad apie 68 procentus sudaro teigiami skambučiai ir laiškai bei pasiteiravimai apie „Draugų“ kortelę, o likusią dalį – pastabos ar nusiskundimai bei prašymai suteikti informaciją apie darbo laiką, adresą, kontaktinį restorano telefoną“, - sakė „Čili Holdings“ Marketingo departamento direktorė Irma Korsakaitė.

Pagyrimai iš klientų dažniausiai adresuojami personalui. Asmeniškai dėkojama padavėjams, taip pat prašoma perduoti padėkas ir virtuvės darbuotojams už puikų jų ruoštų patiekalų skonį, kokybę. „Tai pats maloniausias mūsų darbo įvertinimas,“ – pridūrė I. Korsakaitė.

Klientų nuomonės dėl personalo galimų klaidų arba neįtikusio patiekalo sudaro tik apie 0,01 proc. viso „Čili“ restoranų lankytojų srauto. Pasitaiko lankytojų nusiskundimų dėl aptarnavimo ar patiekalų. Visada priimama konstruktyvi, teisinga kritika, stengiamasi atsižvelgti į klientų išsakytas pastabas. Gerinami maisto gamybos ir aptarnavimo procesai - klientų pastebėjimai tampa puikia medžiaga ir personalo vidiniams mokymams, tobulinimuisi.

„Kiekviena klientų pastaba yra registruojama ir nedelsiant perduodama konkretaus padalinio atsakingam asmeniui. Aiškinamasi situacija, papildomai susisiekiama su pastabas išsakiusiu svečiu ir visais atvejais ieškoma sprendimo siekiant, kad klientas liktų patenkintas. O konkrečius pavyzdžius analizuojame vidiniuose mokymuose“, - teigė I. Korsakaitė.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra