Pereiti į pagrindinį turinį

Daugiausia klientų neteko „Omnitel“, pritraukė - „Tele2”

Daugiausia klientų neteko „Omnitel“, pritraukė  - „Tele2”
Daugiausia klientų neteko „Omnitel“, pritraukė - „Tele2” / BFL nuotr.

Praėję metai pasižymėjo nuožmia kova tarp mobiliojo ryšio operatorių. Sunkmečiu gyventojai dažniau dairėsi geresnių mobiliojo ryšio sąlygų.

Per 2009 metus galimybe nepakeitus numerio pereiti į kitą tinklą pasinaudojo 125 tūkst. žmonių. Susumavus išbėgusių ir atbėgusių klientų skaičius paaiškėjo, kad daugiausiai - beveik 50 tūkst. klientų - neteko didžiausias operatorius „Omnitel“.

„Bitės“ balansas buvo teigiamas. Čia iš kitų operatorių atėjo daugiau nei 9 tūkst. abonentų. Tačiau daugiausiai - beveik 40 tūkst. klientų - perbėgo į „Tele2“.

„Pernai trijų didžiųjų operatorių kokybė susilygino ir tada pagrindiniu argumentu tapo kaina“, - sakė „Tele2“ generalinis direktorius Petras Masiulis.

„Omnitel" pripažįsta, kad šiemet perbėgėlių pagausėjo dėl įvesto naujo mokėjimo plano „Asmeninis“. Tačiau dabar esą padėtis pagerėjo.

„Įvedus tą planą tendencija buvo pakilusi, bet mes metų pabaigoje pamatėme, kad kas trečias klientas sugrįžo“, - teigė „Omnitel“ prezidentas Antanas Zabulis.

„Omnitel“ vadovas taip pat teigia, kad pabėgusius klientus kompensavo visiškai nauji abonentai, o ne atėję iš kitų tinklų. Tad bendras „Omnitel“ klientų skaičius šiemet esą padidėjo daugiau nei 64 tūkst.

Mobiliojo ryšio operatoriai prognozuoja, kad ir šiemet konkurencija tarp ryšio teikėjų bus labai aštri, bet kainoms kristi erdvės esą nėra labai daug, mat Lietuvoje mobilusis ryšys - vienas pigiausių Europoje.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų