Pereiti į pagrindinį turinį

„Hitachi“ Lietuvoje domina ne vien elektrinė

„Hitachi“ Lietuvoje domina ne vien elektrinė
„Hitachi“ Lietuvoje domina ne vien elektrinė / Vytauto Liaudanskio nuotr.

Visagino atominę elektrinę statyti ketinanti japonų korporacija "Hitachi" nagrinėja galimybes plėtoti ir kitokią veiklą Lietuvoje.

Tarp galimų veiklos sričių pirmiausia minimi informacinių technologijų produktai, išmanieji elektros tinklai   bei sprendimai socialinei infrastruktūrai, praneša LTV „Panorama“.  

Kompiuteris, projektorius ir mokytojas. Prie paprasčiausios baltos sienos, lengvai tampančios interaktyviąja lenta. Tai ne ateities, o dabarties mokykla, kuriama „Hitachi“ technologijomis.

„Ši technologija nėra skirta kokiai nors specifinei rinkai – Ispanijai ar Turkijai, taigi labai paprastai gali būti naudojama bet kurioje šalyje,taip pat ir Lietuvoje“, – teigė „Hitachi Europe“ viceprezidentas Davidas Oldroydas.

Informacinių technologijų produktai, išmanieji elektros tinklai ir sprendimai socialinei infrastruktūrai – tai sritys, kuriose, be atominės, jau dabar galimybių savo veiklai Lietuvoje mato japonai. Tačiau iš karto primena – juos domina ne vien Lietuva, bet ilgalaikės investicijos visame regione.

„Pirmiausia koncentruosimės į Lietuvos rinką, tačiau planuojame apimti ir visas Baltijos bei Skandinavijos šalis. Pagal prioritetus pirmiausia – Lietuva, paskui Baltijos šalys, o trečias prioritetas – Skandinavija“, – vardijo „Hitachi Europe“ generalinis direktorius Akira Šimizu.

Lietuvoje japonai sako galintys toliau dirbti ir ten, kur jau turi patirties – tobulindami įvairių sričių, o pirmiausia – viešojo sektoriaus, duomenų centrus.

„Šiuo metu mes su partneriais jau dirbame Baltijos šalyse, bet manome, kad galime padaryti kur kas daugiau. Pavyzdžiui – tobulindami sveikatos apsaugos, bankų ir kitų viešojo sektoriaus sričių duomenų centrus“, – sakė „Hitachi Data Systems“ Nyderlandų padalinio vadovas Maartenas Paddenburgas.

„Mes puikiai žinom ką jie daro. Mes tuo pačiu padarysim savo namų darbus ir pateiksim jiems įrodymus, kodėl vieną ar kitą darbą galima Lietuvoje padaryti pigiau ir sėkmingiau, negu kitur Europoje. Tuo būdu mes bandysim juos įkalbėti, kad jie tą darytų“, – kalbėjo VšĮ „Investuok Lietuvoje“ generalinis direktorius Mantas Nocius.  

Beveik 100 mlrd. dolerių metinės apyvartos korporacija turi ir daugelyje šalių išbandytą investicijų plėtros strategiją: pirmiausia steigiama atstovybė (tokia netrukus duris atvers ir Vilniuje), kurioje dirba vos vienas-du darbuotojai, o paskui juos atkeliauja visas būrys.

Japonai neskuba plėtoti savo investicijų naujose šalyse, paprasčiausiai jie stengiasi apsižiūrėti, išsiaiškinti, kokias problemas galėtų padėti spręsti jų technologijos. Tačiau kalbėdami apie Lietuvą dabar nuolat primena, kad tai yra jų susidomėjimo, didelio intereso šalis.

Naujausi komentarai

Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų