Lietuvos ir Baltarusijos ekspertai svarstė tolimesnes pervežimo galimybes geležinkeliais

Lietuvos ir Baltarusijos ekspertai svarstė tolimesnes pervežimo galimybes geležinkeliais

2011-02-10 13:52
Lietuvos ir Baltarusijos ekspertai svarstė tolimesnes pervežimo galimybes geležinkeliais
Lietuvos ir Baltarusijos ekspertai svarstė tolimesnes pervežimo galimybes geležinkeliais / Andriaus Ufarto (BFL) nuotr.

Vasario 3 d. Lietuvoje vyko AB „Lietuvos geležinkeliai“ ir Baltarusijos geležinkelių vadovų susitikimas.

Jo metu aptarti organizaciniai keleivių ir krovinių vežimo klausimai bei apžvelgti 2010 m. gegužės pabaigoje Minske vykusio abiejų šalių geležinkelių vadovų posėdžio nutarimų įvykdymo rezultatai. 

Šalys apžvelgė krovinių vežimo 2010 m. rezultatus, svarstė tolimesnių vežimų perspektyvas bei sutarė ir toliau bendromis pastangomis didinti tranzitinių krovinių apimtis. Buvo aptarti ir vagonų grąžinimo, traukinių judėjimo bei formavimo grafikai, lokomotyvų naudojimo geležinkelių pasienio punktuose tvarka.

Vadovai aptarė ir kasmet gerėjančius kombinuotų vežimų traukinio „Vikingas“, kursuojančio Klaipėda–Vilnius–Minskas–Kijevas–Iljičiovskas ir atgal, rezultatus. Pervežtų konteinerių kiekiai praėjusiais metais, lyginant su 2009 m. išaugo 5,8 proc.

Atsižvelgusios į šio traukinio perspektyvas šalys sutarė ir toliau efektyviai didinti pervežimų mastus bei stengtis pritraukti papildomų krovinių iš Skandinavijos šalių, Turkijos ir Sirijos.Apžvelgiant keleivių vežimo tarp šalių rezultatus atkreiptas dėmesys į tai, kad važiuojančių tarp Baltarusijos ir Lietuvos skaičius per praėjusius metus išaugo 14 proc. ir sudarė 68,7 tūkst. keleivių.

Pažymėta ir tai, kad jau šių metų gegužę, įvedus naują traukinių tvarkaraštį bei supaprastinus muitinės procedūras, kelionės tarp Vilniaus ir Minsko laikas sutrumpės nuo esamų 3 val. 51 min. iki 3 val. Šis kelionės trukmės pokytis žymės Molodečno (Baltarusija)–Kena–Naujoji Vilnia elektrifikavimo projekto pirmojo etapo pabaigą.

Įgyvendinus likusius du etapus (modernizavus infrastruktūrą ir elektrifikavus ruožą) kelionės laiką žadama sutrumpinti dar labiau – iki 2 val.Susitikimo metu svarstyti ir GSM-R ryšio bei skaitmeninių tinklų naudojimo klausimai, didelis dėmesys skirtas projekto „Rytų-Vakarų transporto koridorius II“ realizacijos aptarimui.

Tikimasi, kad šių klausimų sprendimų paieškos padės ne tik užtikrinti patikimą abiejų šalių geležinkelių transporto veiklą, bet ir leis pagerinti keleivių ir krovinių vežimo sąlygas.Kitą dvišalį vadovų susitikimą planuojama rengti 2012 m. Minske.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra

Daugiau naujienų