Lietuvoje jau nuo vasaros pradžios ledų rinkoje - naujas žaidėjas. Savo produkciją prekiniu ženklu „Algida“ platina ledų gamintoja „Unilever“.
Daugiau nei 115 pasaulio šalių ledus platinanti įmonė teigia į Baltijos rinką žengianti su ilgalaikiais planais. Įsitvirtinti rinkoje planuojanti įmonės sako neatsisakysianti pirkti vietinių gamintojų, jei tik atsiras galimybė.
„Kol kas dėl vietinių gamintojų pirkimo derybų nėra vedama, tačiau rinkoje situacija greitai kečiasi, todėl niekada negali žinoti, kaip viskas gali keistis. Esame atviri pasiūlymams“, - teigia Rafal Trydenski, „Unilever“ vadovas Baltijos šalims.
Į Lietuvą atvykę su Europoje jau išpopuliarėjusiais ledais įmonės darbuotojai jau spėjo Lietuvoje nemokamai išdalinti šimtus tūkstančių ledų porcijų. Tokiomis akcijomis įmonė tikisi „prisijaukinti“ vartotoją ir supažindinti su Lietuvos rinkoje naujais ledais.
Paklaustas, į kuriuos pirkėjų segmentus taikosi nauja į Lietuvą atkeliavusi įmonė, R.Trydenski teigė, kad taikomasi į visus vartotojus, kuriems siūlomi kokybiški ledai už prieinamą kainą, tačiau žemiausias segmentas bus paliktas ramybėje, nes jį produktyviai užsiėmę vietiniai gamintojai.
Įmonė siūlo Lietuvos vartotojams ledų ant pagaliuko, vafliniame puodelyje, dėžutėse bei „Magnum“ prekinio ženklo ledų.
Naujausi komentarai