Lenkijos naftos koncernas "PKN Orlen" planuoja suvienodinti Lietuvoje, Lenkijoje, Čekijoje ir Vokietijoje veikiančių degalinių prekės ženklus.
Koncerno vadovybė tikriausiai sumažins šiuo metu turimų prekės ženklų skaičių nuo beveik dešimties iki vos dviejų - "Orlen", kuris laikomas aukščiausios klasės ženklu, ir "Star", kuris laikomas labiau ekonominės klasės ženklu, rašo lenkų dienraščiai "Parkiet" ir "Rzeczpospolita".
"Star" prekės ženklo sėkmė Vokietijoje privertė mus susimąstyti. Jis pelningiausias iš visų "Orlen" užsienyje kontroliuojamų tinklų", - pareiškė koncerno vadovas Jacekas Krawiecas (Jacekas Kraviecas).
Pasak ekspertų, toks žingsnis atsieitų koncernui kelis milijonus zlotų.
"Tai labai brangus ir sudėtingas procesas. Apie pokyčius reikės pranešti klientams ir darbuotojams. Partneriams reikės pranešti, koks bus šios priemonės poveikis pasirašytoms sutartims. Be to, bus išlaidų reklamai", - teigia ekspertai.
Naujausi komentarai