Verslo kelionių rinkoje ėmė ryškėti tendencija kelionės datą suderinti su asmeninėmis atostogomis. Atlikus tyrimą, paaiškėjo, kad net trys ketvirtadaliai verslininkų po verslo kelionės paprastai pasilieka svečioje šalyje keletui dienų tam, kad pailsėtų ar spėtų apžiūrėti miestą. Manoma, kad tai – vis didesnės laiko stokos rezultatas bei reakcija į ekonomikos lėtėjimą.
Didžioji dalis leidinio „Business Travel Magazine“ apklaustų verslininkų teigė, jog dažniausiai seminarai ir konferencijos vyksta savaitės viduryje, tad savaitgalį jie būtinai lieka ten, kur vyko verslo susitikimas ar konferencija ir visą laiką skiria poilsiui. Be to, pastebėta, kad įmonės darbuotojai, kuriems suteikiama galimybė pasilikti svečioje šalyje ir dalis išlaidų padengiama net ir po verslo kelionės, noriau vyksta į verslo susitikimus ir aktyviau juose dalyvauja, rašoma kelionių agentūros „Estravel Vilnius“ generalinės direktorės portalui atsiųstame komentare.
Išlaidų padengimas tokioje situacijoje – kiekvienos įmonės vidaus politikos reikalas. Nustatyta, kad dažniausiai įmonės padengia skrydžio atgal kaštus ir 50 proc. transporto išlaidų šalyje, kurioje vyko verslo susitikimai. Yra įmonių, kurios darbuotojui apmoka ir 50 proc. maisto išlaidų verslo kelionei pasibaigus. Tai – dar vienas būdas motyvuoti darbuotojus.
Specialistai šią tendenciją vertina ypač teigiamai. Jei įmonė apmoka lėktuvo bilietą ir neprieštarauja, kad grįžimo lėktuvo bilietas būtų šiek tiek vėlesne data nei baigiasi verslo reikalai, šią galimybę tikrai rekomenduotina išnaudoti. Be to, pastebima, kad šiandien verslo partneriai, organizavę verslo kelionę, dažnai neprieštarauja apmokėti ne tik skrydžio vėlesne data, bet ir kelių papildomų dienų viešbutyje.
Naujausi komentarai