Prekybos centro nuolaidų kortelės turėjimas - ne įrodymas, kad pirkėjas lojalus Pereiti į pagrindinį turinį

Prekybos centro nuolaidų kortelės turėjimas - ne įrodymas, kad pirkėjas lojalus

2011-08-08 12:28
Prekybos centro nuolaidų kortelės turėjimas - ne įrodymas, kad pirkėjas lojalus
Prekybos centro nuolaidų kortelės turėjimas - ne įrodymas, kad pirkėjas lojalus / Shutterstock nuotr.

Visi prekybos tinklai išleido lojalumo korteles, tačiau padaryti pirkėjų lojalių tai nepadeda, o dar labiau jį sumažino sunkmetis ir nuolaidų kultūra.

Norint suburti ištikimų vartotojų būrį, reikia turėti ir patogiose vietose išsidėsčiusį parduotuvių tinklą, ir užsitikrinti palankų bendrą kokybės bei kainos santykį, pirmadienį rašo dienraštis "Verslo žinios".

Tyrimų bendrovės "TNS LT" duomenimis, nė prie vieno prekybos tinklo neprisirišusių pirkėjų šiemet Lietuvoje buvo 38 proc., o iki sunkmečio, 2008 metas - 27 proc.

"Lietuvoje pirkėjams nesvarbu, kurioje prekybos vietoje pirkti. Dabar lyderiauja akcijos", - sako bendrovės "Palink", valdančios prekybos tinklus "Iki" ir "Cento", rinkodaros ir komunikacijos direktorius Arvydas Rimas.

Pirkėjai naudojasi įvairių prekybos tinklų kortelėmis, o analogišką akciją ar pasiūlymą pateikęs kitas prekybos tinklas juos persivilioja. "TNS LT" duomenimis, 19 proc. gyventojų yra ištikimi vieno konkretaus prekybos centrų tinklo klientai, nors lankosi ir kituose.

Bendrovės "Palink", valdančios prekybos tinklus "Iki" ir "Cento", lojalumo korteles yra įsigiję 800 tūkst. pirkėjų, 30 proc. iš jų kortelėmis nepasinaudojo nė karto.
"Maxima" lojalumo kortelę yra įsigiję 1,6 mln. pirkėjų.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra

Daugiau naujienų