Finansinių problemų kamuojamai ir jau savaitę skrydžių nevykdančiai bendrovei "Star1 Airlines" leista tęsti veiklą iki penktadienio.
Susisiekimo ministerijoje veikianti Licencijavimo komisija šiandien vis dėlto nenusprendė, koks bus bendrovės „Star1 Airlines“ likimas, mat verslininkai esą dar nepateikė visų reikiamų dokumentų. Nei Licencijavimo komisisja, nei Susisiekimo ministerija nežino, kiek bendrovė „Star1 Airlines“ iš tikrųjų yra skolinga kreditoriams – oro uostams, partneriams, keleiviams ir kt.
Po ministerijoje įvykusio komisijos posėdžio jos pirmininkas susisiekimo viceministras Rimvydas Vaštakas pareiškė, kad bendrovė įrodyti galinti tęsti veiklą, laiko turi iki penktadienio.
„Komisija pradėjo svarstyti klausimą dėl bendrovės „Star1 Airlines“ licencijos sustabdymo ar nutraukimo. Iš įmonės pareikalauta iki rugsėjo 30 d. 17 val. pateikti papildomą informaciją, nes yra pagrindo manyti, kad įmonė neatitinka skrydžių bendrovėms keliamų reikalavimų. Papildoma informacija turi apimti įrodymus, kad oro vežėjas gali vykdyti savo įsipareigojimus“, – kalbėjo susisiekimo viceministras.
„Mūsų pagrindinis uždavinys yra užtikrinti skrydžių saugą. Reguliariai atliekame skrydžių bendrovių finansinės veiklos įvertinimą. Bet nesigiliname į įmonės balansą, įsiskolinimus ar kreditorių reakciją. Mūsų duomenimis, iki pat rugsėjo 22 d. skrydžio į Dubliną bendrovė „Star1 Airlines“ visus skrydžių saugumo reikalavimus vykdė. Tačiau pagal požymius, kurie yra numatyti oro vežėjų sertifikavimo tvarkos apraše, dabar matome, kad šios skrydžių bendrovės būklė gali blogėti ir aktyviname jos priežiūrą“, – pridūrė Civilinės aviacijos administracijos vadovas Kęstutis Auryla.
Jeigu iki ketvirtadienio bendrovė prašomos informacijos nepateiks, penktadienį Licencijavimo komisija rinksis į kitą posėdį, o po jo siūlys Susisiekimo ministrui oro vežėjo pažymėjimą sustabdyti arba panaikinti.
R.Vaštakas taip pat prasitarė šiandien kalbėjęs su „Star1 Airlines“ įkūrėju Martynu Laiviu. Šis esą šiuo metu yra išvykęs į užsienį ieškoti investuotojų. „Jis sakė kad keliaus per tris šalis, o ketvirtadienį grįžęs tikriausiai jau turės gerų žinių dėl naujo investuotojo“, – verslininką citavo viceministras.
Jis taip pat pridūrė, kad žodinio M.Laivio pareiškimo apie investuotojų neužteks – komisijai reikės dokumentų.
Finansinės "Star1 Airlines" problemos ne tik sužlugdė planuotus įmonės reguliariuosius skrydžius. Tai pačiai įmonių priklausančios kelionių organizatorės "Star Holidays" klientai turėjo anksčiau nutraukti atostogas ir Turizmo departamento rūpesčiu savaitgalį buvo parskraidinti į Lietuvą.
Tiek R.Vaštakas, tiek K.Auryla pritarė, kad nukentėjusiems abejų bendrovių klientams dėl nuostolių kompensavimo geriausia būtų kreiptis tiesiai į "Star1 Airlines" arba kelionių agentūrą iš kurios buvo pirkta "Star Holidays" organizuota kelionė. Nepavykus susitarti jie siūlo kreiptis į teismą.
Finansinės "Star1 Airlines" problemos ne tik sužlugdė planuotus įmonės reguliariuosius skrydžius. Tai pačiai įmonių priklausančios kelionių organizatorės "Star Holidays" klientai turėjo anksčiau nutraukti atostogas ir Turizmo departamento rūpesčiu savaitgalį buvo parskraidinti į Lietuvą.
R.Vaštakas neatskleidė, kokios šiuo metu "Star1 Airlines" skolos. Anot jo, Licencijavimo komisija pirmadienį skrydžių bendrovei suteikė šansą išgyventi.
Naujausi komentarai