Teismas pripažino, kad bendrovė „Kristiana“, prekiaudama parfumerijos gaminiais „Davidoff“, pažeidė Tabako kontrolės įstatymą.
Vilniaus apygardos administracinis teismas (VAAT), išnagrinėjęs bendrovės skundą dėl Valstybinės tabako ir alkoholio kontrolės tarnybos (VTAKT) taikomų sankcijų už Tabako kontrolės įstatymo pažeidimus, įpareigojo bendrovę nebepažeidinėti įstatymo ir paliko galioti 7,5 tūkst. Lt baudą, pranešė nacionalinis transliuotojas.
Anksčiau verslininkai tokį VTAKT vadino akibrokštu ir sakė, kad nieko panašaus nėra nė vienoje ES šalyje.
Vilniaus universiteto Ekonomikos fakulteto Marketingo katedros docentas Algis Gaižutis šią situaciją vertino dviprasmiškai: viena vertus, turėtų būti tobuli įstatymai, kita vertus, tokiais atvejais valdininkai perdėm susireikšmina.
„Viskas priklauso nuo įstatymo kvailumo arba tobulumo. Tokius įstatymus reikia kurti labai kruopščiai, antraip iškils daug dviprasmybių“, – apie įstatymus spragas kalbėjo jis.
Pašnekovas nemano, kad pasirinktas kovos prieš tabaką būdas yra pats efektyviausias, nes tokių atvejų galima surasti daug daugiau. Tai, jo nuomone, greičiau yra būdas atskiriems valdininkams susireikšminti ir reklamuoti savo „darbą“.
Marketingo specialistas sutiko, kad ribojant reklamą verslininkai ieško ir ieškos kūrybingų ir teisėtų reklamos būdų.
Anot pašnekovo, taip reklamuotis nevengia ne tik tabako, bet ir alkoholio gamintojai, ar net advokatai, kurių tiesioginė reklama taip pat uždrausta.
Naujausi komentarai