Ūkio banko lizingo bendras portfelis 2010 m. gruodžio 31 d. buvo 56 proc. didesnis nei prieš metus ir viršijo 362 mln. litų.
2010 m. naujų vartotojiško lizingo sutarčių prekėms ir paslaugoms įsigyti buvo pasirašyta 13 proc. daugiau, o jų finansuojama suma buvo 18 proc. didesnė, palyginti su 2009 metais.
„Itin sėkmingas Ūkio banko lizingui buvo praėjusių metų antrasis pusmetis, kuomet vartotojiško lizingo apimtys išaugo daugiau nei 40 proc., palyginti su tuo pačiu 2009 metų pusmečiu. Tai lėmė itin aktyvi veikla, klientams patrauklių paslaugų pasiūla, organizuojamų akcijų gausa“, - sakė Ūkio banko lizingo generalinis direktorius Mindaugas Valančius.
Lietuvos bankų asociacijos duomenimis, 2010 m. pabaigoje UAB Ūkio banko lizingas valdė 39,2 proc. vartotojiško lizingo rinkos. Kaip ir ankstesniais metais, pernai klientai daugiausia išsimokėtinai pirko buitinės, kompiuterinės technikos, vaizdo ir garso aparatūros, baldų ir statybinių medžiagų. Vidutinė vartotojiško lizingo finansuojama suma 2010 m. nepakito ir išliko kiek didesnė nei 1300 Lt.
„Siekdami klientams teikti kokybiškas, greitas ir patikimas paslaugas stengiamės išlikti konkurencingi bei skolinimosi kaina patrauklesni už konkurentus. Ir šiemet aktyviai bendradarbiausime su prekybos tinklais, plėsime paslaugų teikimo bei įmokų surinkimo vietų skaičių, siūlysime klientams patrauklias paslaugas ir produktus, siekdami kuo labiau patenkinti klientų poreikius“, - sakė M. Valančius.
2010 m. Ūkio banko lizingas ženkliai išplėtė įmokų surinkimo tinklą. Buvo sudarytos sutartys su prekybos tinklu MAXIMA bei „Perlo“ terminalais. Šiuo metu Ūkio banko lizingo klientai įmokas gali sumokėti daugiau kaip 3300 prekybos ir paslaugų vietų bei 556 bankų skyriuose, priklausančiuose septyniems Lietuvos bankams.
Pernai klientams buvo pasiūlytas dar vienas privalumas, kai Ūkio banko lizingo mokėjimo kortelė MASTERCARD su kredito limitu buvo prijungta prie „Senukų“ lojalumo programos „Verta rinktis“. Kortelės turėtojai už savo pirkinius kaupia taškus, kuriais vėliau gali padengti didžiąją dalį pirkinio.
Pernai augo ir Ūkio banko lizingo klientų dėmesys elektroninėms parduotuvėms. Tokių sutarčių kiekis 2010 m., palyginti su 2009 m., išaugo 2,6 karto, o pardavimų apyvarta padidėjo beveik 3 kartus. „Prognozuojame, jog toks apsipirkimo būdas ateityje Lietuvoje dar labiau populiarės, nes klientams jis yra labai patogus – ištyrinėti siūlomus produktus, kainas bei įsigyti prekių išsimokėtinai galima net neiškėlus kojos iš namų“, - sakė Ūkio banko lizingo generalinis direktorius.
Ūkio banko lizingas - dukterinė Ūkio banko įmonė, įsteigta 1997 m. Ūkio banko lizingas yra viena pirmaujančių bendrovių mažmeninio (vartotojiško) lizingo srityje.
Naujausi komentarai