Per devynis šių metų mėnesius lietuviško kapitalo degalinių tinklo „Vakoil“ apyvarta, lyginant su tuo pačiu 2010 m. laikotarpiu, išaugo 96 proc. – nuo 13,1 mln. iki 25,7 mln. litų.
„Vakoil“ direktoriaus Povilo Ugianskio teigimu, 12,6 mln. litų apyvartos augimui sąlygas sudarė ženklus naujų klientų skaičiaus padidėjimas. Anot P. Ugianskio, sparčiai augo verslo klientų skaičius – per devynis 2011 m. mėnesius „Vakoil“ sudarė naujas bendradarbiavimo sutartis su daugiau nei 160 įmonių.
Šių metų trečiojo ketvirčio „Vakoil“ apyvarta, lyginant su tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu, išaugo 50 proc. ir pasiekė 9 mln. litų. Pernai trečiojo ketvirčio „Vakoil“ apyvarta buvo 6 mln. litų.
„Šie metai dar nesibaigė, tačiau jau dabar galima tvirtai teigti, jog jie bus vieni sėkmingiausių įmonei per visą jos veiklos dešimtmetį – aktyviai vyksta degalinių tinklo plėtra, auga naujų fizinių asmenų ir verslo klientų skaičius“, – sako P. Ugianskis.
„Vakoil“ direktoriaus pabrėžia, du stambius tinklo plėtros projektus – Vilniaus ir Marijampolės degalinių atidarymą – įgyvendinusi bendrovė neketina sustoti ir planuoja tolimesnę plėtrą. Pasak P. Ugianskio, tai sudarys palankias prielaidas sėkmingai „Vakoil“ veiklai ir sustiprins įmonės pozicijas degalinių rinkoje.
Dešimt metų lietuviškoje prekybos naftos produktais rinkoje dirbantį „Vakoil“ tinklą sudaro aštuonios degalinės, iš kurių keturios – Kauno mieste, o likusios keturios – Vilniuje, Marijampolėje, Prienų rajone bei Kalvarijos savivaldybėje. Iš aštuonių „Vakoil“ degalinių dvi yra „Via Baltica“ kelyje – Kalvarijos degalinė yra 17 km nuo Kalvarijos sienos, o Armoniškių degalinė – 86 km nuo Kalvarijos sienos.
Lietuviško kapitalo degalinių tinklas „Vakoil“ veiklą pradėjo 2001 m., kai buvo atidaryta pirmoji degalinė.
Naujausi komentarai