Pastebėta, kad moterys drąsiau eksperimentuoja su viršutiniais drabužiais ir jų deriniais, nes apatinis trikotažas – tarsi antroji oda, moters charakterio atspindys, dažniausiai nekintantis ilgus metus. Tačiau net čia vyrauja tam tikros tendencijos – sezono audiniai, raštai ir spalvos, – diktuojamos apatinių drabužių dizainerių. Pirmoji Baltijos šalyse oficiali Austrijos premium segmento apatinio drabužių prekės ženklo „Wolford“ parduotuvė, atidaryta Vilniuje, visoms moterims suteikia progą susipažinti su naujomis tendencijomis ir eksperimentuoti, derinant skirtingų raštų, audinių bei spalvų apatinius drabužius.
Dažniausiai moterys renkasi dvejopą apatinį trikotažą – patogų minimalistinį kasdienai arba dailų ir puošnų ypatingoms progoms, tačiau pastaruoju metu pastebima moteriškų apatinių drabužių tendencija, kai net minimalistiniai drabužiai dėl savo audinio struktūros tampa vakariniais. Visą „Wolford“ 2016 m. rudens-žiemos kolekcijos koncepciją galima būtų apibūdinti vienu žodžiu – multifunkcionalumas: ryškūs ornamentai, visus moteriškus kūno linkius atkartojantys modeliai, natūralūs, tarsi antra oda švelnūs audiniai. Visi apatiniai sukurti taip, kad audiniai ne slėptų moters kūną, o paryškintų jos privalumus. Lengva elegancija, linijų švarumas ir sofistikuotas aistringumas – visi moteriškumo aspektai atskleisti naujoje kolekcijoje, kurią sukūrė dizainerė Grit Seymour. Kolekcijos tikslas – kad moterys patogiai jaustųsi nuo ryto iki vakaro.
Šių apatinių drabužių dizainerė G. Seymour rudens tendencijas savo kolekcijoje išgrynino ir suskirstė į tris kategorijas:
* „Antroji prigimtis“ – tai ypatingai švelnūs natūralūs audiniai ir daugiabriaunės permatomos grafinės detalės, kurios ne provokuoja, tačiau guldamos sluoksniais sukuria klasikinį įvaizdį. Šios serijos apatiniai drabužiai – pastelinių tonų, tarsi antroji oda, neprovokuojantys ir puikiai derantys tarpusavyje.
* Linija „Visiškas komfortas“ – tai mezginių, nėrinių ir veliūro prabanga, tinkama dėvėti kasdien. Kolekcijoje pritaikyta inovaciją, kuriai užregistruotas patentas – nuo šiol šio ženklo pėdkelnės turės dvigubą juosmens sritį, kurią bus galima adaptuoti pagal poreikius, įkerpant specialią dalį ir taip padidinant pėdkelnes net keliais dydžiais.
* Trečioji prabangaus trikotažo ir pėdkelnių linija – „Sofistikuotas subtilumas“, skirtas sublizgėti. Tai amžina prabanga su aksomo, nėrinių ir liurekso akcentais. Inovatyvūs audiniai ir raštai sukuria kerintį spindesio ir karališkos prabangos įvaizdį, tad tiks tikrai ypatingoms progoms.
Svarbiausias akcentas rudenį – kerėti subtiliu moteriškumu, kai prabangūs nėriniai ir raštai daugiau pridengia nei atveria bei išsiskirti audinio kokybiškumu, ne rėkiančiomis spalvomis. Beje, rudens-žiemos spalvų topas – grafito pilka ir karališkai burgundiška (žinoma, klasikinė juoda ir balta visada populiarios – ne veltui jos klasikinės). Į mados areną vėl sugrįžta glaustinukės, kurios kartais tampa viršutinių drabužių dalimi, tačiau daugiau kaip daugiasluoksniškumo dalis, ne rėkiantis pagrindinis akcentas.
„Wolford“ apatinių drabužių, pėdkelnių ir glaustinukių kolekcijas pamėgo tokios žvaigždės, kaip Selena Gomez, Victoria Beckham, Kate Moss, Lady Gaga, Kim Kardashian, Sarah Jessica Parker, Kate Blanchette, Keira Knightley, Emma Watson ir Vanessa Paradis.
Naujausi komentarai