Pereiti į pagrindinį turinį

„Injekcijos“ iššūkis – užkariauk ne Lietuvą, o pasaulį!

2019-09-10 10:25
DMN inf.

„Injekcijos“ organizatoriai skelbia: „Ji startuoja: kur jūs, talentingosios/ieji? Kai visi viską moka, siuva, parduoda ir dar komentuoja, šis konkursas – geriausias tikrų mados perlų filtras.“

Jei tu pasiryžęs užkariauti pasaulį, pirmiausia prasibrauk į „Mados infekciją“. Slaptažodis dalyviams – HE.ROJUS. Netrukus paaiškės, ar Lietuva tikrai mados dizainerių rojus.      

Nors anksčiau didžioji dalis mados idealų, pusdievių, svarbiausių veikėjų ir siuvėjų buvo išskirtinai vyrai, šiandien svarstyklės stipriai krypsta į priešingą pusę. Tiesa, ką tik atlikta gyventojų apklausa atskleidė, kad Lietuvoje vis dar priimtina manyti, jog žmona turi pareigą paklusti vyrui. Nenuostabu, kad žodžiai  „herojus“,  „didvyris“,  „genijus“ mūsų žodyne iš viso neturi moteriškos giminės atitikmenų. „Pasakymas  „vyriškas protas“ moteriai reikšdavo didelį komplimentą. Šiandien jis gali būti suprastas ir kaip įžeidimas. Tik ar lytis gali apspręsti kūrybinį žmogaus potencialią ir fantazijos ribas? Mes nerūšiuojam, o vienintelis konkurso „Injekcija“ filtras – dalyvių kūrybiškumas“, – sako „Injekcijos“ ir „Mados infekcijos“ idėjinė vadė Sandra Straukaitė.

„Neatsitiktinai Švedijos mados taryba paskelbė, kad šiemet Stokholmo mados savaitė neįvyks – vadovai pasiryžę ieškoti naujo, tvaresnio renginio formato, o svarbiausia savo misija laiko pagalbą reikštis ir įsitvirtinti rinkoje ateinančiai dizainerių kartai. Mums dviračio išradinėti nereikia – per daugiau nei dešimtmetį „Injekcija“ sukaupė solidų bagažą“, – registruotis kviečia S. Straukaitė. 

„Šiuolaikiniame mados pasaulyje turime absoliučią pasirinkimo laisvę, tačiau susiduriame su naujais iššūkiais – ieškome tvarumo, akcentuojame žmogaus teises ir laisves, planetos išsaugojimą ir investuojame į jaunuosius kūrėjus. Konkursas „Injekcija“, vykstantis jau vienuoliktą kartą, yra unikali ir vienintelė platforma Lietuvoje, kuri apjungia šių dienų mados pasaulio iššūkius ir gabiausius Lietuvos jaunuosius kūrėjus“ – teigia Ilona Šimkūnienė, viena iš žiuri narių ir ilgametės konkurso partnerės „Aprangos“ grupės pirkimų vadovė.

Kiti trys komisijos nariai patys kažkada tapo konkurso „Injekcija“ nugalėtojais, o šiandien jie gerai žinomi vardai profesinėje veikloje. Tai – prekės ženklo „labàdienà“ įkūrėjas ir kūrybos vadovas Rapolas Vosylius, drabužių dizaineris ir kūrybinio ženklo #F6 įkūrėjas Mantas Bartkus ir šiuo metu Milane dirbanti universiteto „Polimoda“ dėstytoja Maria Popadničenko. „Penkiais modeliais turi žaibiškai įtikinti komisiją savo idėjos aktualumu ir perspektyva ją išplėtoti. Visada įdomiau stebėti įžūlius, nebijančius stereotipų, drįstančius eiti prieš srovę. Kol nėra patirties, nėra ir baimės suklysti – tai didžiausias koziris tiems, kas iš tiesų turi unikalių minčių“,  – apie lūkesčius konkurso dalyviams sako M. Popadničenko.

Konkurso „Injekcija“ atrankoje gali dalyvauti profesionalūs dizaineriai ir studentai, kurie dar nėra žengę „Mados infekcijos“ podiumu. Darbų eskizus komisijai reikia pateikti iki spalio 8-osios, o atrinktieji lapkričio 16-ąją vyksiančiame renginyje komisijai ir žiūrovams pristatys po 5 įgyvendintus kolekcijos modelius.

Daugiau informacijos ir konkurso taisyklės –  www.madosinfekcija.lt/injekcija/

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų